اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) جم خبر داد:

برگزاری 50 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) جم از برگزاری بیش از 50 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در پالایشگاه جم خبر داد.

برگزاری 50 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسن زمانی در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های این هفته مقدس از 31 شهریور ماه به مدت 7 روز برگزار می‌شود و انتظار می‌رود مانند سال‌های گذشته با استقبال پرشور مردم عزیز و همکاران روبرو شود.
وی از برگزاری بیش از 50 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در پالایشگاه جم خبر داد و افزود: تزیین، فضاسازی، نصب پرچم و پلاکارد و ساخت سنگرهای نمادین و پخش مارش‌های ایام دفاع مقدس در پالایشگاه و همچنین به صدا در آوردن آژیرهای پالایشگاه همزمان با آغاز جنگ تحمیلی در 31 شهریور قسمتی از برنامه‌های این هفته خواهد بود.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) جم خاطرنشان کرد: رژه موتوری و خودرویی با همکاری حراست و آتش‌نشانی و حمل و نقل پالایشگاه در سطح شرکت و بازدید و تفقد با حضور مسئولین شرکت با خانواده‌های شهداء و رزمندگان از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.
زمانی از نشست صمیمی رزمندگان و بسیجیان با مدیرعامل شرکت و بررسی مسائل و مشکلات ایثارگران در این هفته خبر داد و گفت: همه بسیجیان می‌توانند با شرکت خود در این نشست مسایل مربوطه را با مدیرعامل در میان بگذارند.
وی برگزاری جلسه بزرگ حلقه‌های صالحین پایگاه بسیج در گرامیداشت این ایام و همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان با حضور مسئولین شرکت و استان در جوار مرقد شهید گمنام در شهرک توحید را نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شرکت پالایش گاز فجر جم دانست.
فرمانده پایگاه بسیج ولی‌عصر(عج) جم بیان داشت: اردوی فرهنگی، تفریحی 100 نفر از رزمندگان و ایثارگران به استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد، اجرای طرح جهادی بسیجیان در پایگاه در راستای رفع مشکل مسکن تعدادی از همکاران رزمنده ارکان ثالث شهرستان که به صورت خرید مصالح ساختمانی و حضور بسیجیان و رزمندگان برای ساخت و ساز است نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.
زمانی اضافه کرد: فراخوان مقاله‌نویسی با موضوع جهاد اقتصادی در ایام دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که انتظار می‌رود با استقبال همه کارکنان رسمی و غیر رسمی روبرو شود.
وی افزود: باید نسبت به بزرگداشت دفاع مقدس و افتخارات رزمندگان اهتمام ورزیم و همه در این مسیر وظیفه حساسی بر عهده دارند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول