اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

زنده نگه داشتن یاد دفاع مقدس وظیفه است

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند گفت: باید یاد و خاطره دفاع مقدس برای مردم ایران جاویدان باشد و خوزستان در این امر باید پیشگام شود.

زنده نگه داشتن یاد دفاع مقدس وظیفه است
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس برهه‌ای از تاریخ ملت ایران است که همیشه تاریخ باید به آن افتخار کرد زیرا دوران طلایی شجاعت‌ها و دلاور‌مردی‌هاست.
وی با اشاره به خصوصیت‌های ویژه دوران دفاع مقدس تاکید کرد: دوران دفاع مقدس از دوران‌های ویژه ایران اسلامی زیرا در نخستین جنگی بود که ایران حتی یک وجب از خاک خود را به اجانب واگذار نکرد و با دست خالی از خاک و کیان انقلاب اسلامی دفاع کرد.
امانی پور با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همیشه به روزهای دفاع مقدس افتخار می‌کند، تاکید کرد: ایران اسلامی همیشه به دوران دلاورمردی های فرزندان خود افتخار می‌کند و همیشه می‌کوشد تا یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بدارد و باید در این باره همگی تلاش کنیم.
فرماندار گتوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ‌گفت: برنامه‌های این هفته باید درشان شهدا  باشد و به نحو شایسته و بایسته و با‌شکوه تمام برگزار شود و مسئولان ادارات نیز باید در این خصوص نهایت همکاری لازم را داشته باشند.
وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس باید به نحوی ملموس برای نسل جوان گرامی داشته شود تا در این باره بتوان آن روزها را به شایستگی به نمایش گذاشت.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول