اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جهرم خبر داد:

اجرای 100 برنامه در هفته دفاع مقدس در جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه جهرم از اجرای 100 برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای 100 برنامه در هفته دفاع مقدس در جهرم
محمدصادق شادمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اتکا به خدا و رهبری آگاهانه امام راحل توانستند دشمن بعثی را که از سوی ‌استکبار جهانی حمایت می‌شد، شکست دهند.
وی افزود: ضروری است حماسه این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب به نسل جوان منتقل شود.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، اجرای نمایش تئاتر، دیدار از خانواده شهدا، برگزاری شب خاطره با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، نمایش اختراعات و دستاوردهای نخبگان بسیج و برپایی شب شعر با حضور شاعران از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جهرم است.
وی اهدای خون، برگزاری محفل انس با قرآن و اجرای سرود دسته‌ جمعی دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و بیان داشت: اجرای مسابقات وبلاگ‌نویسی، کوهنوردی، تیراندازی، ویزیت درمان رایگان و اجرای برنامه نورافشانی و جنگ شادی نیز در هفته دفاع مقدس در جهرم انجام می‌شود.
شادمند بیان کرد: در مجموع بیش از یک‌صد برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.
این مسئول از برپایی یادواره شهدای بخش کردیان جهرم همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد و گفت: در این یادواره سیروس سجادیان فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به بررسی نقش شهدا و دفاع مقدس در جامعه می‌پردازد.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار مناسب و مغتنم برای انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به جامعه به ویژه نسل جوان است.
وی خاطرنشان کرد: ایستادگی بر اصول اسلام هیچ‌گاه مانع پیشرفت کشور نیست به طوریکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران از نظر مسائل اقتصادی، نظامی، انرژی هسته‌ای و سایر زمینه‌ها پیشرفت‌های بسیاری کرده است.
شادمند تصریح کرد: اگر ایمان به خدا و هدف رزمندگان نبود با وجود این همه هجمه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هرگز نمی‌توانستیم راه انقلاب را ادامه دهیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول