اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد:

اختصاص 40 هزار سهمیه وام اشتغال برای شوشتر

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از سهمیه 40 هزار وام برای راه‌اندازی مشاغل خانگی و کم هزینه در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه‌های حمایتی، افراد خود را مشخص کنند.

اختصاص 40 هزار سهمیه وام اشتغال برای شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر اظهار داشت: دولت برای حل مشکل بیکاری اعطای تسهیلات به افراد برای راه‌اندازی شغل کم هزینه و خانگی را در دستور کار دارد و تلاش دارد تا با اعطای تسهیلات با نرخ کم از این بخش حمایت کند.
وی با اشاره به اینکه سهمیه شهرستان شوشتر از ابتدای سال مالی جاری مشخص شده است، افزود: از ابتدای سال‌ جاری سهمیه شهرستان شوشتر در تسهیلات مشاغل خانگی مشخص و ابلاغ شده است که می‌توان تعداد وام‌های اعطایی به شوشتر را 40 هزار وام معرفی کرد.
رئیس شورای اداری شوشتر با اشاره به بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌‌زایی اظهار داشت: در سال ‌جاری تسهیلات اشتغال شهرستان شوشتر در 9 بانک عامل توزیع شده و برای این امر به هر دستگاه حمایتی بانک عامل آن دستگاه را اعلام کرده‌اند.
نجفی با اشاره به اینکه این تسهیلات با سود بسیار پایین در اختیار متقاضیان گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: متقاضیان این تسهیلات می‌توانند از این وام‌ها با سود چهار درصد استفاده کنند.
وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها گفت: امسال به هر میزان کمک در مدارس شهرستان شوشتر جمع‌آوری  شد،70 درصد آن در همان مدرسه و بین دانش‌آموزان کم توان مالی توزیع خواهد شد.
رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب اعتبارات خود تلاش کنند و کوتاهی در این باره قابل گذشت نیست.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول