اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کاهش مصرف انرژی صورت می‌گیرد؛

کوچکسازی فضای اورژانس مرکز درمانی امام رضا(ع) دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم گفت: بررسی کوچک سازی فضای فیزیکی اورژانس مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) به گونه‌ای که در خدمت رسانی به مراجعان ایجاد مشکل نکند از جمله اقداماتی است که در جهت کاهش مصرف انرژی در این مرکز انجام می‌شود.

کوچکسازی فضای اورژانس مرکز درمانی امام رضا(ع) دیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری صبح امروز در سومین کمیته صرفه جویی با موضوع برنامه ریزی برای مدیریت هزینه‌های انرژی اظهار داشت: به منظور کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف آب و برق، انشعاب آب و برق برای تمام واحدهای سازمانی واقع در مراکز بهداشتی درمانی خریداری می‌شود.
ناصری اضافه کرد: بررسی کوچک سازی فضای فیزیکی اورژانس مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) به گونه‌ای که در خدمت رسانی به مراجعان ایجاد مشکل نکند از جمله اقداماتی است که در جهت کاهش مصرف انرژی در این مرکز انجام می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت دیلم اظهار داشت: به منظور کاهش مصرف آب و استفاده از روش‌های مکانیزه در آبیاری فضای سبز در مرکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه(س) سیستم آبیاری قطره‌ای اجرا می‌شود.
ناصری خواستار تسریع در اجرایی شدن مصوبات کمیته صرفه جویی شد و گفت: سرپرستان مراکز باید منبع هوایی و لوله‌های آب تمامی مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان و اورژانس‌های شهری و جاده‌ای را با عایق مناسب عایق بندی کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم در ادامه گفت: با انجام کار کارشناسی از این پس 40 درصد از هزینه برق مصرفی منازل بهورزان ازابتدای سال از حقوق بهورزان کسر شده و 60 درصد مابقی توسط امور مالی پرداخت می‌شود.
این مقام مسئول ادامه داد: هزینه مصارف انرژی منازل سازمانی شبکه و مراکز بهداشتی درمانی طبق نفرات ساکن در منازل و در فصل سرد و گرم سال محاسبه شده و طبق بخشنامه ازابتدای سال از حقوق آنان کسر می‌شود. 
وی گفت: تهیه جدول مصرف برق و صدور بخشنامه به‌صورت مجزا به تمامی منازل سازمانی تحت پوشش شبکه، استخراج کیلو وات ساعت برق مصرفی و تهیه خازن برق، نصب انشعاب برق سرایداری مراکز بهداشتی درمانی، برآورد هزینه تهیه قاب برای دوجداره کردن تمام پنچره‌های مراکز، ارسال بخشنامه در ارتباط با خرید شیر آب و لامپ‌های کم مصرف به مراکز و ارسال آمار تعداد پنکه‌های مورد نیاز واحدهای مراکز بهداشتی درمانی توسط رابطین انرژی به شبکه از دیگر مصوباتی بود که دراین نشست تصویب شد.
دراین نشست رابطین انرژی شبکه، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان بقیه اله الاعظم(عج) گزارش اقدامات انجام شده در ارتباط با مصوبات جلسه قبل ارائه کردند و درادامه رویس اداره امور عمومی شبکه گزارشی از جداول محاسباتی مصرف انرژی آب و برق که با نظر کارشناسان اداره برق شهرستان تهیه شده بود ارائه کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول