اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بیمارستان سیدالشهدا (ع) کرمان خبر داد:

نصب سی‌تی‌اسکن در بیمارستان سیدالشهدا (ع) کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر پرستاری بیمارستان سیدالشهدا (ع) کرمان از نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن در این بیمارستان در 45 روز آینده خبر داد و گفت: با نصب این دستگاه بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان سیدالشهدا (ع) راه‌اندازی می‌شود.

نصب سی‌تی‌اسکن در بیمارستان سیدالشهدا (ع) کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سعید حقی بعد از ظهر دیروز در حاشیه تور خبری بیمه خدمات‌درمانی استان کرمان در جمع خبرنگاران در محل بیمارستان سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: این بیمارستان با تمام بیمه‌ها به غیر از بیمه تأمین اجتماعی قرارداد دارد و دارای تعامل مطلوب با بیمه خدمات‌درمانی است.
وی افزود: در حال حاضر بیمارستان سیدالشهدا (ع) کرمان با بخش‌های اورژانس، نوزادان، زنان و زایمان، جراحی، داخلی، آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، پی‌سی‌سی‌یو، زایشگاه با مجهز‌ترین امکانات و چهار اتاق عمل مدرن به صورت شبانه‌روزی برای سلامت بیماران فعالیت می‌کند.
حقی عنوان کرد: تا 45 روز دیگر دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان سیدالشهدا (ع) کرمان نصب می‌شود و بخش سی‌تی‌اسکن این مجموعه راه‌اندازی می‌شود.
وی بیان کرد: سی‌سی‌یو بیمارستان سیدالشهدا (ع) دارای شش تخت و آی‌سی‌یو این بیمارستان دارای هشت تخت است.
حقی تصریح کرد: اورژانس بیمارستان سیدالشهدا (ع) کرمان دارای 9 تخت فعال و دو تخت ویژه اطفال است.
وی با بیان اینکه ماهانه یک‌‌هزار و 200 تا یک‌‌هزار و 500 نفر در بیمارستان سیدالشهدا (ع) کرمان بستری می‌شوند، گفت: بیشتر بستری شدگان در این بیمارستان کارکنان نیروی انتظامی هستند.
حقی بیان کرد: 30 تا 35 درصد از افراد بستری شده در بیمارستان مذکور بیمه‌شدگان بیمه خدمات‌درمانی و مابقی آزاد و یا بیمه‌شدگان دیگر بیمه‌ها هستند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان سیدالشهدا با کمبود تخت مواجه هستیم، افزود: این بیمارستان 78 تختی است.
حقی خاطرنشان کرد: با خریداری زمین‌های اطراف بیمارستان سیدالشهدا (ع) کرمان فضای این مکان توسعه می‌یابد.
وی از نصب دستگاه جنرال کاترپیلاردست در این بیمارستان خبر داد و بیان کرد: این دستگاه برق مورد نیاز ساختمان برای دو هفته را تأمین می‌کند.
حقی به وجود اتاق جداگانه برای بستری مجرمان بیمار در بیمارستان سیدالشهدا (ع) کرمان اشاره کرد و افزود: بیماران هیچگونه ارتباطی با این افراد ندارند.
وی خاطرنشان کرد: اعزام بیماران این بیمارستان توسط آمبولانس‌های این مجموعه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول