اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خبر داد:

کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 11 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین
قاسم غیاثوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یکی از قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی کرده که وی مواد را از تهران خریداری و در استان به فروش می‌رساند.
وی ادامه داد: مأموران با تکمیل اطلاعات از خرید محموله‌ای از مواد توسط متهم مطلع و در یک اقدام هوشیارانه، با وجود تلاش وی برای فرار او را به همراه یک کیسه محتوی مواد دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: پس از انتقال مواد به مقر مشخص شد که محموله مواد حاوی 10 کیلو و 530 گرم تریاک است و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات پلیس ادامه دارد.
وی با اشاره به کشف مواد مخدر در داخل خودرو تصریح کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین زنجان به یک دستگاه پراید مشکی مشکوک و در بازرسی بدنی از راننده 33 ساله خودرو و بازدید خودرو، 500 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
غیاثوند عنوان کرد: مأموران کلانتری 12 بازار قزوین در فلکه تهران قدیم به یک دستگاه پراید مشکی مشکوک و در بازرسی از خودرو 22 گرم شیشه کشف و ضبط کردند.
وی یادآور شد: همچنین مأموران انتظامی شهر آوج از توابع شهرستان بوئین‌زهرا حین کنترل خودروهای عبوری 38 گرم شیشه و 27 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین توضیح داد: در اقدام دیگری نیز مأموران بخش اسفرورین از توابع تاکستان در سه‌راهی اَک به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز مشکوک و به آن دستور ایست دادند ولی خودروی مذکور بدون توجه به دستور پلیس فرار کرد.
وی تأکید کرد: مأموران به سرعت اقدام به تعقیب و گریز این خودرو کردند که در نهایت این خودرو در باغ‌های روستای اَک متوقف شد و سه نفر از سرنشینان 35،28 و 32 ساله این خودرو دستگیر و 10 گرم شیشه از متهمان کشف شد.
غیاثوند افزود: همچنین مأموران یگان امداد قزوین در عوارضی شماره یک قزوین تهران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک و در بازرسی از سرنشین 27 ساله آن 23 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول