اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر خبر داد

بیمه شدن 10 هزار هکتار از محصولات پاییزه خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر از بیمه شدن 10 هزار هکتار از محصولات کشاورزی پاییزه در این شهرستان خبر داد.

بیمه شدن 10 هزار هکتار از محصولات پاییزه خرمشهر
ابراهیم داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: کشاورزان خرمشهری تاکنون10 هزار هکتار از محصولات کشاورزی پاییزه خود را زیر پوشش بیمه قرار داده‌اند.
وی افزود: محصولات پاییزه در خرمشهر انواع مختلفی از محصولات کشاورزی از جمله گوجه فرنگی، کلزا، گندم و جو را شامل می‌شوند که بخش عمده‌ای از کشاورزی منطقه را تشکیل می‌دهند.
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز برنامه‌ کشت محصولات پاییزه در خرمشهر در سال جاری تاکنون و با حمایت بیمه از این کشاورزان، تاکنون برای 10 هزار هکتار گندم آبی و 198 هکتار جو و همچنین 160 هکتار کلزا قراردادهای بیمه با کشاورزان محصولات پاییزه خرمشهر منعقد شده‌است و این عملیات بیمه کردن زمین‌های زراعی همچنان ادامه دارد.
داوری با بیان اینکه بیمه نقش مهمی را در حفاظت از محصولات کشاورزی ایفا می‌کند تصریح کرد: کشاورزان منطقه نباید هیچ‌گاه از این عنصر مهم محروم باشند زیرا رشد کشاورزی خرمشهر به آن بستگی دارد و کشاورزان تنها در صورتی می‌توانند به طور مداوم به فعالیت‌های زراعی خود بدون هیچ مشکلی ادامه دهند که در امور مربوط به بیمه زمین‌های زراعی وقفه‌ یا خللی ایجاد نشود.
وی همچنین با اشاره به استقبال خیلی خوب کشاورزان در سال گذشته از بیمه محصولات کشاورزی اظهار داشت: در سال گذشته در کنار استقبال قابل توجه کشاورزان برای بیمه کردن محصولات خود، صندوق بیمه نیز با همکاری شایسته‌ای که با آنان داشت عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر ادامه داد: روند بیمه کردن محصولات پاییزه تاکنون رضایت‌بخش بوده و پیش‌بینی می‌شود که سطح مذکور تا بیش از 11 هزار هکتار افزایش یابد.
دلاوری در پایان با ابراز تشکر از مسئولان بیمه درخصوص همکاری مداوم با کشاورزان گفت: امیدوار هستیم که خدمت‌رسانی به مردم محروم خرمشهر به ویژه کشاورزان زحمتکش همواره در اولویت‌های کاری مسئولان قرار گرفته و همچنان ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/غ10/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول