اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رهبر:

فتنه‌گران چشم امید به تحرکات ضدانقلاب داخلی نبندند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: پیام 9 دی برای خودی‌های بیگانه و فریب خورده، سران فتنه، فتنه‌گران داخلی و خارجی این است که بی‌جهت چشم امید به تحرکات ضدانقلاب داخلی نبندند.

فتنه‌گران چشم امید به تحرکات ضدانقلاب داخلی نبندند
حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حماسه 9 دی و حماسه‌آفرینی مردم در این روز برای دفاع از ولایت فقیه اظهار داشت: ملت ایران در 9 دی به صورت خود‌جوش و با اعتقاد به نظام اسلامی از ولایت فقیه، ارزش‌های اسلامی و رأی ملت دفاع کردند.
وی به حضور پر‌شور ملت ایران در انتخابات 88 اشاره کرد و افزود: مردم ایران پس از وقایع انتخابات 88 با حضور در صحنه فتنه 88 را نقش بر آب کردند و اجرای توطئه آمریکایی، اسرائیلی‌ به دست فتنه‌گران داخلی با شکست مواجه شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هم‌زمانی 9 دی سال جاری با روز جمعه تصریح کرد: به طور قطع مردم ایران در این روز با حضور در نماز جمعه و گرامی داشتن حماسه 9 دی حضور پر‌شور خود را در تمامی صحنه‌ها برای دفاع از نظام و ارزش‌های اسلامی به گوش جهانیان می‌رسانند.
وی به اهمیت و ضرورت بزرگ‌داشت حماسه 9 دی اشاره کرد و ادامه داد: بزرگداشت 9 دی به معنای بزرگداشت حماسه‌آفرینی ملت ایران و ایستادگی مردم در مقابل فتنه و عوامل داخلی و خارجی آن است.
رهبر با اشاره به اینکه 9 دی در ایام‌الله ایران اسلامی روزی جاویدان و فراموش‌نشدنی است، تاکید کرد: ملت ایران در تمامی صحنه‌ها حمایت و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه ثابت کرده‌اند و حماسه 9 دی تأیید مجددی بر این موضوع است.
وی به پیام 9 دی و نتایج آن در راستای نشان دادن پایداری مردم در مقابل فتنه‌گری‌های دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: پیام 9 دی برای خودی‌های بیگانه و فریب خورده، سران فتنه، فتنه‌گران داخلی و خارجی این است که بی‌جهت چشم امید به تحرکات ضدانقلاب داخلی نبندند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور فتنه‌گران برای آسیب به نظام در انتخابات آینده نیز امکان دارد، اضافه کرد: ملت ایران باید از آمادگی کامل در مقابل هرگونه اتفاق و چالش توسط دشمن در انتخابات آینده برخوردار باشد و مردم باید با بصیرت کامل در مقابل فتنه‌گری‌های دشمنان ضدانقلاب ایستادگی کنند.
وی با بیان اینکه ملت باید با حضور در انتخابات پایبندی خود را به آرمان‌های نظام نشان بدهند، گفت: نفس حضور مردم بدون استفاده از سلاح و با ایمان و اجتماع آنها در تمامی صحنه‌ها توطئه‌های دشمنان را برای براندازی نظام خنثی می‌کند.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول