اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس نهم مطرح کرد

تدوین طرح ملی الگوی کشت/ لزوم توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه، تهیه طرح ملی الگوی کشت تولیدات کشاورزی را از اهداف خود در مجلس نهم خواند.

تدوین طرح ملی الگوی کشت/ لزوم توسعه کشاورزی

سیدحسن کابلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: بهبود وضع کشاورزی از آغاز نظام مقدس اسلامی همواره مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: از این‌رو و بر اساس تعلق خاطر به این منطقه و با توجه به سابقه کاری در نقاط مختلف کشور، احساس مسئولیت برای ایجاد دگرگونی در منطقه انگیزه‏ای برای ورود به عرصه انتخابات شد.

کابلی با تاکید بر لزوم توسعه کشاورزی و تحقق خودکفایی در این صنعت گفت: در حال حاضر کشور در شرایط تحریم از سوی استکبار جهانی به سر می‏برد.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: البته اقداماتی در این زمینه انجام شده است؛ اما هنوز به نقطه‏ای که باید نرسیده‏ایم.

وی پیرامون مبحث خرید تضمینی محصولات زراعی از کشاورزان خاطر نشان کرد: خرید تضمینی، نخستین موضوعی است که باید در این زمینه پیگیری کرد.

کابلی تصریح کرد: در سایه اجرای صحیح این طرح، صنعت کشاورزی رونق یافته و کشاورزان از وضع مالی نامناسب رها می‏شوند.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه در خصوص تدوین طرح ملی الگوی کشت گفت: در قالب این طرح، میزان و انواع کشت محصولات مختلف مورد نیاز کشور تعیین و برنامه‏ریزی‏های آتی بر اساس آن انجام می‏شود.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت درخصوص چگونگی رویکرد به مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: من در دوره دانشجویی توفیق حضور در محضر رهبر معظم انقلاب را داشتم.

کابلی ادامه داد: مقام عظمای ولایت در آن دیدار خطاب به دانشجویان فرمودند که "شما سیاسی باشید، ولی عمله سیاسی نباشید".

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه اضافه کرد: در طول این سال‏ها آن بیان شیوای معظم‏له همواره آویزه گوش من بود.

وی افزود: اینکه شخص در قالب حزبی قرار گرفته و صرفا به اهداف آن توجه کند و پس از مدتی خود را در جایگاهی دارای زاویه با ولایت فقیه ببیند، کاری ناصحیح و خلاف منطق است.

کابلی ادامه داد: از این‌رو من به لحاظ سیاسی وارد حزبی نشدم؛ گرایشی هم به حزب خاصی ندارم و در صورت توفیق خدمت در ردای نمایندگی مجلس بر اساس مواضع نظام، رهبری و مصلحت مردم موضع‏گیری می‏کنم.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول