اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اعطای تسهیلات کشاورزی با بهره 7 درصد در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اعطای تسهیلات کشاورزی با بهره هفت درصد در دشتستان خبر داد.

اعطای تسهیلات کشاورزی با بهره 7 درصد در دشتستان

غلامحسین خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان اظهار داشت: مسئله اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم دولتمردان است که در سال‌های اخیر با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات در این مسیر گام برداشته‌اند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌ها و رویکردهای مهمی که دولت خدمتگزار در مسیر آن گام برمی‌دارد خروج از اقتصاد نفتی و روی‌آوری به صنایع مختلفی است که بتوان برای خروج از اقتصاد نفتی روی آنها برنامه‌ریزی کرد.

خسروی اذعان داشت: کشاورزی محور اقتصادی پویا است و با برنامه‌ریزی‌های راهبردی و کاربردی می‌‌توان در حوزه‌های اقتصادی و اشتغال اقدامات مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی میهن اسلامی در این عرصه برداشت.

وی در همین راستا اضافه کرد: شهرستان دشتستان توان و پتانسیل بالایی در حوزه صنایع کشاورزی دارد که باید مسئولان شهرستان دشتستان زمینه بهره‌برداری حداکثری را از این حوزه فراهم آورند.

این مسئول با اشاره بر اینکه شهرستان دشتستان اراضی مزروعی و باغات مرکبات فراوان را داراست ابراز داشت: شهرستان دشتستان با دارا بودن قریب به 3 میلیون اصله نخل بیش از 60 درصد تولید خرمای استان بوشهر را به خود اختصاص داده و برنامه‌ریزی‌های جامع می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در شهرستان دشتستان باشد که در سال‌های اخیر همواره مدنظر مسئولان شهرستان و استان بوده و اقدامات ارزنده‌ای در این راستا صورت گرفته است.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: یکی از تدابیری که دولت عدالت‌محور به منظور توسعه صنایع کشاورزی اتخاذ کرده پرداخت تسهیلات در عرصه کشاورزی است و برای رونق اقتصادی کشور و شهرستان باید مردم را با مزایای این وام‌ها و استفاده از آنها تشویق کنیم.

خسروی با بیان اینکه سود این وام‌ها هفت درصد و دارای مدت تنفس و اقساط بلند مدت هستند تاکید کرد: با توجه به اینکه دشتستان بیشترین سهم از حوزه کشاورزی استان را به خود اختصاص داده باید شرایط را به نحوی فراهم آوریم که مردم شهرستان بتوانند از این وام‌ها استفاده کنند و فرصت‌های شغلی متعدد و پایدار را در عرصه‌های کشاورزی ایجاد کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول