اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 84 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی برای اعزام به گزینشی المپیک آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر قمی بعد از قهرمانی در آسیا برای اعزام به پیکارهای کشتی فرنگی گزینشی المپیک لندن آماده می‌شود.

کشتی‌گیر قمی برای اعزام به گزینشی المپیک آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کشتی‌گیر قمی این روزها در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان قرار دارد و در کنار سایر ملی‌پوشان در هفت وزن، خود را برای مسابقات گزینشی المپیک آماده می‌کند.

این کشتی‌گیر ‌هادی علیزاده پورنیا جوان آینده‌دار کشتی قم و کشورمان است که در کارنامه موفقیت‌های خود در کشتی فرنگی مدال برنز مسابقات جوانان آسیا در سال 2010 و همچنین نشان طلای کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در سال 2012 را ثبت کرده است.

علیزاده پورنیا در حال حاضر تنها ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان به شمار می‌رود که موفقیت وی در پیکارهای قهرمانی آسیا موجب امیدواری بسیاری از اهالی ورزش برای حضور وی در المپیک لندن شده است.

این روزها و در حالی که به سبب فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید باستانی، برگزاری رقابت در بسیاری از رشته‌های ورزشی کم‌رنگ‌تر شده است، ولی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان زیر نظر مربیان خود، آماده پیکارهای گزینشی المپیک می‌شود.

تمرینات فرنگی کاران کشورمان جدی‌تر از گذشته و حتی فشرده‌تر از تمریناتی که تیم ملی در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا داشت، زیر نظر محمد بنا برگزار می‌شود چرا که فرنگی‌کاران کشورمان تلاش می‌کنند سهمیه‌های باقی مانده المپیک لندن را کسب کنند.

فرنگی‌کاران کشورمان در ایام تعطیلات نوروز تمرینات خود را در محل خانه کشتی تهران دنبال می‌کنند تا با کسب چهار سهمیه باقی مانده المپیک با خیالی آسوده خود را برای حضور در این رویداد مهم که تابستان امسال برگزار می‌شود آماده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی، فرنگی‌کاران در نوبت صبح ابتدا برای دویدن به دور پیست مجموعه ورزشی آزادی می‌روند ولی نکته جالب توجه تمرینات ملی‌پوشان در نخستین روز از سال 1391، حضور آنها در مراسم تحویل سال بود که در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.

بر این اساس فرنگی‌کاران سپس در نوبت عصر در محل خانه کشتی تهران تمرین می‌کنند و در این تمرین که بیش از 75 دقیقه به طول می‌انجامید، شاگردان محمد بنا بهترین مربی کشتی فرنگی جهان برای افزایش آمادگی خود تلاش می‌کنند.

تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک 2012 لندن در قاره آسیا که از روز بیست و هفتم اسفندماه آغاز شده است تا روز شش فروردین ماه در محل خانه کشتی تهران ادامه می‌یابد.

فرنگی‌کاران کشورمان برای شرکت در این رقابت‌ها که روزهای نهم تا سیزدهم فروردین ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار می‌شود، صبح روز هفتم فروردین ماه عازم این کشور می‌شوند تا برای کسب چهار سهمیه باقی مانده شرکت در کشتی فرنگی المپیک با حریفان رقابت کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول