اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروز صورت گرفت

اعزام بیش از 59 هزار اصفهانی به اردوی راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه اصفهان گفت: در ایام نوروز بیش از 59 هزار اصفهانی به سرزمین راهیان‌نور اعزام شدند.

اعزام بیش از 59 هزار اصفهانی به اردوی راهیان‌نور

اسماعیل شریفیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته 59 هزار نفر اصفهانی عازم راهیان‌نور شدند، اظهار داشت: 10 هزار نفر از اعزام شنوندگان راهیان‌نور دانشجو و بقیه از سایر اقشار جامعه بودند.

وی افزود: از 25 شهرستان اصفهان در این مدت 15 روز نیرو اعزام شدند که شامل قشر کارمندان، کارگران، طلاب، صنوف و مردم عادی بودند.

مسئول مرکز اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه اصفهان تصریح کرد: اصفهان، کاشان، آران و بیدگل، نجف‌آباد، فلاورجان زنجان و مبارکه بیشترین اعزام به راهیان‌نور را در ایام نوروز از اصفهان داشتند.

وی با بیان اینکه آماری که تاکنون به دست آمده تا 13 فروردین و بر طبق هدف‌گذاری است، ادامه داد: استقبال از سفرهای راهیان‌نور در اصفهان امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

شریفیان هم‌چنین به استقرار نیروهای اعزامی به مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: 13 اردوگاه در خوزستان، اهواز، دارخوین، خرمشهر، آبادان و هویزه پذیرای کاروان راهیان‌نور از اصفهان در ایام نوروز بودند، حداقل اقامت سه روزه بوده است که از اروندکنار، شلمچه، مسجد جامع خرمشهر، طلاییه، فکه، چزابه و هویزه دیدن داشته‌اند.

مسئول مرکز اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه اصفهان اضافه کرد: حدود یک‌ هزار و 300 دستگاه اتوبوس از اصفهان به مناطق جنوب اعزام شدند، از 56 هزار نفری که به مناطق عملیاتی جنوب رفتند، 60 درصد خواهران و مابقی را برادران تشکیل دادند.

شریفیان از ادامه سفرهای راهیان‌نور تا قبل از خردادماه خبر داد و گفت: دور بعدی سفرهای راهیان‌نور از مهرماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول