اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک -32

استادحسینی: شرایط حضور مردم در راهیان‌نور به نحو احسن فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: شرایط حضور مردم در راهیان‌نور به نحو احسن فراهم شود.

استادحسینی: شرایط حضور مردم در راهیان‌نور به نحو احسن فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، علی استادحسینی در بازدید از اردوگاه فتح‏المبین شوش در جمع اعضای ستاد راهیان‌نور استان سمنان با بیان اینکه حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس تسلی‏بخش و آرامش‌افزاست، اظهار داشت: مناطق عملیاتی با نواها و زمزمه‏های شبانه شهدا عجین شده و به همین خاطر یادمان‏های شهدا، در ذات خود موجب اطمینان قلوب می‏شود و انسان را به یاد خداوند می‏اندازد.

وی در ادامه تصریح کرد: مهم‏تر از یاد شهدا، ادامه مسیر و خواست آنان است در حالی که بسیاری با شهدا مأنوس بودند ولی به جهت دور شدن تدریجی از این خط و گرفتار شدن در منجلاب خواست‏های دنیایی، از آرمان شهدا فاصله گرفتند و چه بسا در مقابل این خط نورانی موضع گرفتند.

فرمانده سپاه استان سمنان الگوی همه شهدا را امام حسین(ع) دانست و گفت: همه باید این الگو را مدنظر داشته باشند، چرا که امام حسین(ع) هر چه داشت تقدیم اسلام کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مأموریت پاسداران و بسیجیان در ترویج فرهنگ نورانی ایثار و شهادت که همان ترویج اسلام ناب محمدی است، تا آخرین لحظه عمر آنان ادامه دارد.

استادحسینی با تقدیر از همه نهادهای استان سمنان که در برگزاری اردوهای راهیان‌نور مشارکت داشته‏اند، افزود: با توجه به تأثیرگذاری این برنامه بر اقشار مختلف جامعه خصوصاً جوانان، باید به این امر بیشتر از وضعیت فعلی توجه کرد و با فراهم آوردن امکانات مناسب، شرایط حضور تعداد بیشتری از هم‏استانی‏های سمنانی را در راهیان‌نور فراهم کرد.

وی در پایان از برنامه‏های اجرا شده توسط ستاد برگزاری راهیان‌نور استان سمنان تقدیر کرد و اذعان داشت: باید شرایط حضور مردم در راهیان‌نور به نحو احسن فراهم شود و در این مسیر از هیچ کاری کوتاهی نکرد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول