اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

اردبیل صاحب اردوگاه امداد و نجات می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تامین اعتبار 300 میلیون تومانی عملیات احداث اولین اردوگاه امداد و نجات استان اردبیل به زودی آغاز می‌شود.

اردبیل صاحب اردوگاه امداد و نجات می‌شود

بهرام غیبی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این اردوگاه مجهز به مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات امداد و نجات خواهد بود و سعی خواهیم کرد برگزاری مانور‌های مختلف امداد و نجات را در فصول متعدد سال در این اردوگاه برگزار و امکانات و تجهیزات آن را همیشه آماده به خدمت نگه داریم.

وی از تکمیل پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مختلف خبر داد و گفت: در کنار تکمیل این پایگاه‌ها با مساعد شدن شرایط جوی عملیات احداث انبار در مشگین‌شهر و نیر تکمیل شده و دیوار‌کشی انبار هلال احمر گرمی نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به تخصیص کل اعتبارات وعده داده شده دبیر کل جمعیت هلال احمر در سفر به استان اردبیل یادآور شد: تمام یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته به جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سال گذشته جذب شد و تا پایان تیرماه تمام پروژه‌های نیمه تمام استان که مصوب سفر دبیر کل بود تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

غیبی خاطرنشان کرد: تخصیص این میزان اعتبار در دوران فعالیت جمعیت هلال احمر استان اردبیل استثنایی و بی‌سابقه بوده و ما قادر شدیم با تامین آن بخش عظیمی از نیازمندی‌ها و ضرورت امداد و نجات موفق را مهیا و برقرار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در ادامه سخنان خود بیان داشت: در تمام انبار‌های جمعیت هلال احمر به اندازه دو درصد جمعیت تمام شهرستان‌ها مواد و اقلام مورد نیاز دپو شده تا در صورت نیاز و مواقع اضطراری از آن استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: ناوگان هلال احمر استان را در 1.5 سال اخیر با خرید و اختصاص 40 دستگاه خودروی مختلف نوسازی کردیم و هم اکنون تمام آمبولانس‌های ما تویوتای صفر هستند.

غیبی نقش این امر را در آمادگی بهتر نیروهای امداد و نجات موثر اعلام کرد و افزود: در کنار آن با خرید خودروی ست نجات و دستگاه‌های مختلف آن پایگاه‌های جمعیت هلال احمر به امکانات مناسب در رهاسازی مصدومان مجهز شدند.

وی با اعلام اینکه خرید 18 خودروی ست نجات به ارزش 600 میلیون تومان را از دیگر توفیقات است، تصریح کرد: کلیه پایگاه‌های ثابت و سیار ما امروز به مناسب‌ترین امکانات امداد و نجات مجهز شده‌اند و ما در حوادث مختلف نظیر تصادفات جاده‌ای، زلزله، رانش، کوهستان و هوایی و زمینی آماده ارائه خدمات مطلوب هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پایان سخنان خود با تاکید بر طراحی مطلوب جمعیت هلال احمر در اجرای طرح آموزش هر خانواده به مبانی امداد و نجات و توفیق آموزش یک امدادگر از هر خانواده اظهار داشت: تیم‌های امداد و نجات روستایی با ظرفیت 5 هزار نفر شکل گرفته و آماده فعالیت هستند. 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول