اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح نوروزی صورت گرفت

مراجعه 30 هزار گردشگر به مراکز هلال احمر آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل گفت: در طرح نوروزی بیش از 30 هزار مسافر و گردشگر به مراکز هلال احمر آران و بیدگل مراجعه کردند.

مراجعه 30 هزار گردشگر به مراکز هلال احمر آران و بیدگل

محمد رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر آران و بیدگل در قالب چهار طرح مسافران نوروزی این شهرستان را یاری رساند اظهار داشت: این طرح‌ها شامل دو مورد برنامه راهنمایی مسافران نوروزی و دو مورد طرح امداد و نجات است که به ترتیب توسط 40 نفر از جوانان و 25 نفر از امدادگران صورت گرفت.

وی اضافه کرد: طرح راهنمایی مسافران نوروزی این شهرستان در سه پایگاه محمد رسول‌الله در ورودی بزرگراه امام خامنه‌ای، شهیدان اربابی در ورودی بزرگراه خلیج فارس و شهدای سفیدشهر در شهر سفیدشهر اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل ادامه داد: در این طرح که از 24 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین‌ماه جاری اجرا شد ،30 هزار و 315 مسافر به این سه پایگاه مراجعه کردند.

این مسئول تصریح کرد: در این مدت همچنین 21 هزار و 100 مورد اقلام شامل پوستر نقشه‌های ایران، استان اصفهان، شهرستان آران و بیدگل، مناطق گردشگری این خطه، نقشه نوش‌آباد و بروشورهای آموزشی کمک‌های اولیه، مقابله با زلزله، جلوگیری از بیماری‌های قلبی و ایدز، مقابله با اعتیاد و کتاب راهنمای مناطق توریستی ایران به همراه کیف کمک‌های اولیه بین مسافران توزیع شد.

رمضانی اضافه کرد: در این طرح هلال احمر آران و بیدگل اقدام به اجرای هشت طرح ابتکاری در این خصوص کرد که مورد توجه مسئولان استانی قرار گرفت.

وی از برپایی خیمه نماز برای مسافران، مسابقه«قرآن بخوانید جایزه بگیرید» برای کودکان زیر شش سال به منظور ترویج فرهنگ قرآن، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه صلواتی، مسابقه پیام کوتاه اهداف نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری و نظرسنجی از مسافران در زمینه فعالیت‌های هلال احمر این منطقه با پیام کوتاه به عنوان برخی از فعالیت‌های ابتکاری انجام شده یاد کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل دو طرح امداد و نجات نوروزی را شامل پست شهدای عباس‌آباد در میدان فولاد و پست سیار با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی امدادی که از میدان فولاد تا قلعه مرنجاب را در پوشش داشت دانست.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در اجرای این دو طرح 17 مورد امداد و نجات انجام شده که هر یک متناسب با شرایط انتقال داده شده و یا کمک‌رسانی شده‌اند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول