اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

کاهش 63 درصدی سرقت اتومبیل در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری انتظامی آذربایجان غربی گفت: میزان وقوع سرقت اتومبیل در فروردین‌ماه امسال نسبت به سال گذشته 63 درصد کاهش یافته است.

کاهش 63 درصدی سرقت اتومبیل در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خسرو گل‌‌محمدی صبح امروز در جلسه‌ای که برای تبیین رویدادهای فروردین‌ماه امسال تشکیل شد، اظهار داشت: در فروردین‌ماه سال 1391 در مقایسه با فروردین‌ماه سال 1390 میزان وقوع جرم سرقت اتومبیل حدود 63 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه میزان وقوع سرقت در سایر موارد نیز کاهش یافته است، تصریح کرد: میزان وقوع سرقت از منزل 17 درصد و موتورسیکلت 15 درصد کاهش یافته که این مسئله در نتیجه همکاری و هوشیاری مردم و مسئولان حاصل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در فروردین‌ماه امسال میزان وقوع سرقت پلاک اتومبیل و موتورسیکلت 21 درصد افزایش یافته است؛ همچنین سرقت از مغازه‌ نیز هفت درصد افزایش پیدا کرده که این مسئله نشان‌دهنده لزوم همکاری اصحاب رسانه با مجریان قانون است تا در این موارد هم میزان وقوع جرم کاهش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی سال 90 در مقایسه با سال 89 میزان شرارت، چاقوکشی و قمه‌کشی کاهش یافته است، ادامه داد: میزان ارتکاب جرایم یاد شده در سال 1390 حدود 43 درصد کاهش پیدا کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین میزان وقوع جرم نزاع دسته‌جمعی حدود 6 درصد و جرم قتل 13 درصد کاهش پیدا کرده است.

گل‌محمدی بیان کرد: در طول سال گذشته توسط مجموعه پلیس پیشگیری حدود 273 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است؛ همچنین در زمینه کشف و ضبط کالای قاچاق نیز اقداماتی انجام شده به طوری که ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق 67 میلیارد ریال ارزیابی شده است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی آذربایجان غربی به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت: برای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری مبارزه با قاچاق کالا به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول