اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال دریافت کرایه تاکسی بیش از 200 تومان در هر کورس

رانندگان متخلف به کمیته انضباطی کشیده می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان گفت: در صورتی که رانندگان تاکسی‌رانی اصفهان در هر کورس کرایه‌ای بیش از 200 تومان دریافت کنند، این افراد به کمیته انضباطی کشانده می‌شوند.

رانندگان متخلف به کمیته انضباطی کشیده می‌شوند

رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته اصفهانی‌ها با افزایش کرایه تاکسی‌ها مواجه شده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ برنامه و مصوبه جدیدی برای افزایش نرخ کرایه دریافتی از مسافران تاکسی‌رانی در اصفهان وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه افزایش کرایه در بخش تاکسی‌رانی با مصوبه شورای اسلامی شهر همراه است، اضافه کرد: تمام رانندگان تاکسی در مناطق چهارده‌گانه اصفهان باید براساس نرخ مصوب شده از سوی شورای شهر کرایه خود را از مسافران دریافت کنند.

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان اصفهانی باید در زمان مواجه شدن با دریافت کرایه‌ای بیش از مصوبه شورای شهر توسط رانندگان تاکسی‌ها، تخلف این افراد را به سازمان تاکسی‌رانی اصفهان گزارش بدهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کرایه خطوط تاکسی‌رانی در هر کورس 200 تومان است، ادامه داد: دریافت کرایه‌ای بیش از این میزان تخلف قانونی است و سازمان تاکسی‌رانی اصفهان با افراد متخلف به شدت برخورد می‌کند و این افراد در صورت تخلف جریمه می‌شوند.

عسگری‌نژاد با اشاره به اینکه در سازمان تاکسی‌رانی اصفهان جدول تخلفات در تمام زمینه‌ها برای رانندگان تاکسی وجود دارد، تأکید کرد: در این جدول عدم رعایت نرخ مصوب توسط تاکسی‌رانان پیش‌بینی شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: به صورت معمول خطوط یک هزار و 300 متر و یا فاصله میان دو میدان و یا دو چهارراه را یک کورس می‌نامند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول