اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت بیش از 5 سال

راه‌آهن گرگان- بجنورد- مشهد معطل بخش خصوصی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی گفت: احداث پروژه راه‌آهن گرگان- بجنورد- مشهد پنج سال است که منتظر و معطل بخش خصوصی مانده است.

راه‌آهن گرگان- بجنورد- مشهد معطل بخش خصوصی است

ابوطالب شفقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه راه‌آهن پروژه‌ای است که احداث آن اعتبار بسیار سنگینی می‌طلبد، اظهار داشت: مصوبه دولت هم از محل منابع بخش خصوصی تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی در این باره آن طور که ما انتظار داشتیم پای کار نیامده است، اظهار امیدواری کرد تا زمینه برای استفاده از توان بخش خصوصی برای عملیاتی‌کردن این پروژه بزرگ فراهم شود.

استاندار خراسان‌شمالی در عین حال آغاز پروژه این راه‌آهن را از مسیر مشهد و گرگان عنوان کرد و گفت: خراسان‌شمالی با وجود آنکه بخش زیادی از این مسیر را در خود جای داده اما در وسط این مسیر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه یک خط از راه‌آهن گرگان به سمت خراسان‌شمالی در دو راهی کلاله به ترکمنستان می‌رود، یادآور شد: دولت برای اجرایی‌کردن این پروژه با مشارکت بخش خصوصی فعالیت می‌کند.

به گزارش فارس، مطالعات فاز یک و دو راه‌آهن گرگان- بجنورد- مشهد در قالب مصوبات دولت انجام شده و از پنج سال گذشته معطل ورود بخش خصوصی برای اجرای این پروژه است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول