اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی پیش صورت گرفت

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت ایستگاه راه‌آهن شوشتر

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استان خوزستان و محلی، معاون وزیر راه و شهرسازی از مراحل ساخت ایستگاه راه‌آهن شوشتر بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت ایستگاه راه‌آهن شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار کرد: ساخت و ساز ساختمان‌های اداری در کشور به طور کلی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است.

محمد جعفر علی‌زاده افزود: در شرایط کنونی در خوزستان بیشترین تعهدات وزارت راه و شهرسازی پس از استان تهران ایجاد شده است و در حال تلاش برای اجرای تعهدات خود هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری وزارت راه و شهرسازی بیش از 22 هزار پروژه عمرانی در کشور در دست احداث دارد، گفت: تلاش می‌شود حجم بسیار زیاد پروژه‌ها بر کیفیت اجرای آن‌ها تاثیر منفی نگذارد و تاکنون نیز چنین بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به برخی تعهدات وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان تاکید کرد: در شرایط کنونی در استان خوزستان بیش از 380 میلیارد تومان تعهد اجرای پروژه داریم و پروژه‌ها همگی فعال هستند.

علی‌زاده ابراز امیدواری کرد در موعد مقرر کار ساخت ایستگاه راه آهن شوشتر نیز به پایان برسد و برای استفاده عمومی در اختیار دستگاه مرتبط قرار گیرد.

در این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از نزدیک در جریان کار این پروژه قرار گرفت و قرار شد تا مشکلات آن را در این وزارت‌خانه پیگیری کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول