اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد

اهدای چهار دستگاه دیالیز به بیمارستان ولیعصر اراک

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از اهدای چهار دستگاه دیالیز به بیمارستان ولیعصر (عج) این شهر خبر داد.

اهدای چهار دستگاه دیالیز به بیمارستان ولیعصر اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، مجید رمضانی اظهار داشت: این دستگاه‌های اهدایی با یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار توسط کارکنان شرکت ایرالکو خریداری و نصب شده است.

وی گفت: این دستگاه‌ها از نوع فرزنیوس آلمانی است که با آخرین تکنولوژی روز جهان منطبق بوده و عوارض دیالیز را برای خدمات‌گیران به حداقل می‌رساند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: در بخش همودیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) این شهر 24 دستگاه دیالیز وجود داشت که با نصب و راه‌اندازی چهار دستگاه بی‌کربنات دیالیز شرایط خدمات‌رسانی به بیماران خاص بهبود یافته است.

به گفته وی در حال حاضر بیش از 170 بیمار دیالیزی در اراک وجود دارد که امکانات بخش همودیالیز برای خدمات‌گیری بهینه به آنان پاسخگو نیست.

رمضانی با بیان اینکه در این مرکز 15 دستگاه استات به منظور خدمت‌رسانی به بیماران وجود دارد گفت: دستگاه‌های دیالیز بی‌کربنات حین دیالیز شرایط تثبیت شده‌تری را در فشار خون و وضعیت جسمانی بیمار ایجاد می‌کند و در صورت کمک خیران دستگاه‌های قدیمی که به روش استات شهرت دارند از چرخه خدمات درمانی خارج خواهند شد.

رمضانی از خیران و نیکوکاران درخواست کرد با توجه به اینکه مرکز همودیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) اراک به عنوان کانون اصلی همودیالیز استان فعالیت دارد با کمک‌های مادی در تامین تجهیزات به روز دیالیز، شرایط بهتر درمانی را برای بیماران کلیوی مهیا کنند.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول