اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

سهم حمل و نقل عمومی از فرهنگ شهروندی کم‌ است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان سهم حمل و نقل عمومی از فرهنگ شهروندی را کم‌رنگ دانست و گفت: فرهنگ شهروندی در حمل و نقل منجر به حفظ سلامت شهروندان می‌شود.

سهم حمل و نقل عمومی از فرهنگ شهروندی کم‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید فولادگر ظهر امروز در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از نیازمندی‌های اساسی در تمام جوامع شهری ارتقای فرهنگ شهروندی است که توجه به آن یک ضرورت به حساب می‌آید، اظهار داشت: از شاخص‌ترین بحث‌ها در خصوص فرهنگ شهروندی توجه به ترافیک است که می‌تواند سلامت شهروندان را تأمین کند.

وی افزود: فرهنگ‌سازی می‌تواند در حوزه حمل و نقل مخاطرات ناشی از رفتارهای نامناسب و دور از جایگاه فرهنگ شهروندی را کاهش دهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه توجه به حمل و نقل و ترافیک شهری در تسریع و روان‌سازی ترافیک، عبور و مرور و مشکلات زیست‌محیطی تأثیرگذار است، بیان داشت: در حال حاضر سهم حمل و نقل عمومی در مباحث فرهنگ شهروندی کم‌رنگ است.

وی اضافه کرد: در ارتقا فرهنگ شهروندی بهتر است از نقطه نظرات مردم نیز استفاده شود و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص مباحث مختلف برای تمامی گروه‌های سنی برنامه‌ریزی شود.

فولادگر در ادامه صحبت‌های خود با تبریک قهرمانی تیم فوتبال سپاهان برای سومین سال پیاپی در جام باشگاه‌های فوتبال ایران گفت: سپاهان با وجود افت و خیزهای اول فصل توانست با مدیریت خوب چهارمین قهرمانی و سومین موفقیت‌های پیاپی را به دست آورد.

وی تاکید کرد: البته دیروز جای خالی نقش جهان بسیار نمود می‌کرد، بنابراین لازم است مسئولان ذی‌ربط فکری اساسی برای این پروژه کنند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول