اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌شهر:

6500 واحد مسکن مهر شاهین‌شهر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌شهر از بهره‌برداری 6 هزار و 500 واحد مسکن مهر تا بهمن ماه سال جاری در شاهین‌شهر اصفهان خبر داد.

6500 واحد مسکن مهر شاهین‌شهر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی هادی‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاحیه تقاطع غیر هم‌سطح ولی عصر (عج) با اشاره به اینکه شاهین‌شهر در تمام حوزه فعال است، اظهار داشت: شاهین‌شهر در زمینه عمرانی، فرهنگی، اقتصاد، سرمایه‌گذاری و اشتغال پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

وی افزود: از غربی‌ترین نقطه استان اصفهان تا شرقی‌ترین نقطه منتهی به شاهین‌شهر پروژه‌هایی در حال انجام است که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

فرماندار اصفهان در ادامه به اجرای پروژه مسکن مهر در شاهین شهر اشاره و تصریح کرد: 6 هزار و 500 واحد مسکن مهر در محدوده شاهین‌شهر در حال ساخت است.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، فرمانداری و شهرداری شاهین‌شهر و نیز معاونت عمرانی استاندار در حال اجراست.

هادی‌زاده به تکمیل این پروژه عمرانی تا بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: امید می‌رود تا زمان دهه فجر به طور قطع این پروژه به بهره‌برداری برسد.

به گزارش فارس، در این مراسم از سوی استاندار اصفهان از فرماندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و معاون عمرانی شهردار و پیمانکار این پروژه عمرانی تقدیر و لوح‌های سپاسی به یک خانواده شهید و نیز لوح تقدیری به معاون استاندار اصفهان تقدیم شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول