اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیکزاد خبر داد

افتتاح 54 هزار واحد مسکن مهر گیلان

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: از مجموع 163 هزار و 500 واحد مسکونی مهر گیلان بالغ بر 54 هزار واحد تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

افتتاح 54 هزار واحد مسکن مهر گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، علی نیکزاد عصر امروز در جریان بازدید از پروژه مسکن مهر این شهرستان با اشاره به اهداف سفر خود به گیلان اظهار داشت: سفر کنونی به گیلان یکی از سفرهای مهم در راستای بررسی و ارزیابی اجرای برخی پروژه‌های عمرانی این استان است.

وی بازدید از پروژه‌های مسکن مهر، راه‌های روستایی، پروژه‌های راه «مهر ماندگار»، آزاد راه‌ و راه‌های اتصالی سریع و بیمارستان‌های آستارا، تالش، شفت و صومعه‌سرا را از جمله هدف سفر خود عنوان کرد و افزود: این سفر یکصد و پنجاهمین سفر بنده به شهرستان‌ها و استان‌های کشور است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به روند اجرای پروژه مسکن مهر در کشور تصریح کرد: اکنون بالغ بر 300 هزار واحد مسکن مهر در سطح روستاها و 120 هزار واحد در بخش بافت‌های فرسوده کشور در حال ساخت و ساز است.

وی ادامه داد: حدود 180 هزار واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، 300 هزار واحد در شهرهای جدید و 300 هزار واحد نیز در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در دست احداث است.

نیکزاد، به واحدهای مسکونی مهر گیلان اشاره کرد و گفت: گیلان دارای 163 هزار و 500 واحد مسکونی مهر است که از دوران دولت نهم و دهم آغاز به ساخت کردند.

مقام عالی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تا کنون 53 هزار واحد از مجموع واحدهای مسکونی مهر گیلان افتتاح شده است، تصریح کرد: از این تعداد، بالغ بر 38 هزار و 500 واحد روستایی و 13 هزار و 500 واحد شهری بوده است.

وی از افتتاح 54 هزار واحد مسکونی مهر در سطح استان گیلان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: با افتتاح این واحدها و واگذاری آن برای افرادی که در اولویت هستند در بحث عرضه و تقاضا تاثیر زیادی در حوزه مسکن شاهد خواهیم بود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: از مجموع 54 هزار واحد مسکونی قابل افتتاح در گیلان بالغ بر 13 هزار و 500 واحد روستایی و 39 هزار و 500 واحد شهری است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر با شتاب در حرکت به طرف جلو است، یادآور شد: تا پایان سال 92  کار ساخت تمام پروژه‌های مهر به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به بازدیدهای امروز خود از گیلان، تصریح کرد: بازدید از پروژه مسکن مهر، بندر و بیمارستان آستارا، کمربندی و کنارگذر تالش، آزاد راه رشت‌ ـ قزوین، راه‌های روستایی و راه اتصالی آستارا به تالش و پروژه مسکونی مهر صومعه‌سرا از جمله برنامه‌های امروز گیلان بوده است.

نیکزاد امشب در استانداری گیلان درباره تمام بازدیدهای امروز خود به همراه روند اجرایی واحد مسکونی مهر این استان تصمیم‌گیری کرده و نقاط ضعف و قوت برای سفر آینده در گیلان را بررسی می‌کند.

ا‌نتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول