اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیشابور

نتایج پایانی مسابقات قرآن فرهنگیان خراسان‌رضوی اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نیشابور از اعلام نتایج پایانی پنجمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان خراسان‌رضوی در نیشابور خبر داد.

نتایج پایانی مسابقات قرآن فرهنگیان خراسان‌رضوی اعلام شد

محمدیوسف سپهری‌راد، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، گفت: در این مسابقات 140 نفر از خواهران و 100 نفر از برادران حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور افزود: رشته‌های حفظ 2 و 5 جزء و قرائت بخش‌های این رقابت ملکوتی بود.

وی ادامه داد: در گروه خواهران در رشته حفظ 2 جزء از بین 40 نفر شرکت‌ کننده حلیمه دهقانیان از درگز،‌ در رشته حفظ 5 جزء از بین 40 نفر شرکت‌ کننده، محبوبه مادحی از تربت‌جام و در رشته قرائت از بین 41 نفر شرکت‌ کننده، فاطمه ‌پوررفیعی از زبرخان، مقام اول را کسب کردند.

سپهری‌راد افزود: احمد احمدی از فریمان در رشته 2 جزء از بین 30 نفر شرکت‌ کننده، محمدکریم یاسین‌پور از صالح‌آباد در رشته 5 جزء از بین 50 نفر شرکت‌ کننده و مهدی نوایی از سبزوار در رشته قرائت از بین 42 نفر شرکت کننده، مقام اول را به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله استانی این مسابقات طی 2 روز در تالار تربیت آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد که به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول