اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب با 20 درصد تخفیف در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان: نمایشگاه بزرگ کتاب با تخفیف 20 درصد در بخش طغرالجرد شهرستان کرمان برپا شده است.

برپایی نمایشگاه کتاب با 20 درصد تخفیف در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه انجمن کتابخانه امام علی (ع) ‌شهر کیانشهر با تأکید بر لزوم ارائه راهکارها و برنامه‌های راهبردی برای ترویج فرهنگ مطالعه در منطقه‌، برپایی نمایشگاه کتاب را اقدامی مؤثر در جلب و ترغیب افراد به مطالعه دانست.

متقی اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب با موضوعات علمی‌، پژوهشی‌، سیاسی‌، مذهبی‌، داستانی‌، اجتماعی‌، اقتصادی و .‌.. با تخفیف 20 درصد برپا شده است.

وی بیان داشت: این نمایشگاه تا ششم خرداد ماه همه روزه در دو شیفت صبح و عصر پذیرای علاقمندان است. 

احمد حضرتی مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان نیز با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و طرح‌های اجرا شده در سال گذشته‌، اجرای ‌نمایشگاه تازه‌های کتاب در کتابخانه‌های عمومی‌، فراهم کردن عضویت رایگان برای افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی‌، برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت ماهانه‌، عضویت رایگان خردسالان و اجرای طرح کتاب من و تجهیز کتابخانه به نرم‌افزار نمایه نشریات را از جمله اقدامات صورت گرفته برای پیشبرد اهداف فرهنگی نهاد و ترویج فرهنگ مطالعه در منطقه عنوان کرد.

وی از‌ راه‌اندازی دو باب کتابخانه عمومی مشارکتی واقع در دانشگاه پیام‌نور و بقعه مبارکه امامزاده‌ بی‌بی عصمت‌ خبر داد و افزود: با توجه به حضور مسافران و گردشگران فراوان از ‌نقاط مختلف کشور در مجتمع گردشگری امامزاده بی‌بی عصمت ضرورت داشت این مهم هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد تا مسافران و میهمانان این بقعه متبرکه بتوانند از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول