اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری خبر داد

پیشرفت 90 درصدی طرح‌های آبفا چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 90 درصدی طرح‌های آب و فاضلاب در این استان خبر داد.

پیشرفت 90 درصدی طرح‌های آبفا چهارمحال و بختیاری

اصغر یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از پیشرفت 90 درصدی طرح‌های آب و فاضلاب در  استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها از پیشرفت فیزیکی بین 10 تا 90 درصدی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های آبرسانی به اردل، ناغان و لردگان از مصوبه‌های سفر هیئت دولت به استان است، افزود: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

یزدانی خاطرنشان کرد: مطالعه احداث تاسیسات فاضلاب در شهرهای اردل، گهرو، سورشجان، گندمان و شلمزار به اتمام رسیده است، بر همین اساس این شرکت برای اجرای این طرح‌ها از وزارت نیرو درخواست اختصاص اعتبار کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای شبکه‌های فاضلاب در شهرهای فرخ‌شهر، کیان، روستاهای اطراف شهرکرد و شهرک منظریه از دیگر فعالیت‌های این شرکت در سال جاری است.

وی از بهره‌برداری از طرح‎های این شرکت طی برنامه پنجم توسعه خبر داد و گفت: شهروندان ساکن این شهرها از نعمت آب آشامیدنی سالم و مزایای طرح‌های جمع‌آوری فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.

یزدانی بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب شرب از سوی شهروندان این استان تأکید کرد و گفت: منابع آبی استان با کاهش محسوسی مواجه بوده است که بر همین اساس صرفه‌جویی شهروندان موجب خواهد شد تا مردم با مشکلات کمتری در اینباره مواجه شوند.

وی با اشاره به بروز خشکسالی در سال‌های اخیر و کاهش سطح نزولات جوی، گفت: وضعیت فعلی آب چاه‌های تأمین کننده آب شرب موردنیاز ساکنین شهرهای این استان مناسب نیست، به‌طوری که در حال حاضر این چاه‌ها بین 10 تا 40 درصد با کاهش سطح آب‌دهی مواجهه است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول