اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

پارک موزه گیلان را رها نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان بر فعالیت بیشتر مدیران برای ایجاد پارک موزه دفاع مقدس در استان تاکید کرد و گفت: پارک موزه گیلان را رها نمی‌کنیم.

پارک موزه گیلان را رها نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد اظهار کرد: 300 برنامه متنوع به مناسبت فتح خرمشهر در گیلان برگزار می‌شود.

وی خواستار توجه بیشتر به موضوع سوم خرداد شد و افزود: فتح خرمشهر سرنوشت جنگ را عوض کرد.

سعادتی با بیان اینکه در سی‌امین سال فتح خرمشهر قرار داریم، تصریح کرد: دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته و نتوانسته است به رمز موفقیت و اعتقاد مردم پی ببرد.

استاندار گیلان به حمایت و پشتیبانی تمام دنیا از صدام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دشمن با فتح خرمشهر شکست را باور کرد.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر کار بشر نبوده و نباید لطف بیکران الهی در این‌باره را فراموش کرد.

سعادتی با اشاره به اینکه دشمن با آغاز جنگ می‌خواست نظام اسلامی را ساقط کند، ابراز کرد: تداوم انقلاب نیازمند روحیه اخلاص و معنویت است.

استاندار گیلان با تاکید بر حفظ روحیه ایثارگری در مسئولان و جامعه، خاطرنشان کرد: بزرگداشت سوم خرداد تکریم روح حسینی، فاطمی، ولایی و انقلابی است.

وی فتح خرمشهر را دارای درس‌های فراوان دانست و بیان کرد: درس‌های فتح خرمشهر باید در جامعه پیاده شود زیرا این امر اجتماع را بیمه می‌کند.

سعادتی به رونمایی 11 جلد کتاب خاطرات شفاهی آزادگان و ایثارگران گیلان در سوم خرداد در این استان اشاره کرد و یادآور شد: درس دفاع مقدس باید در دانشگاه‌ها نهادینه شود.

استاندار گیلان فرهنگ دفاع مقدس و فتح خرمشهر را بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی خواند و اظهار کرد: دفاع مقدس و سوم خرداد باید در دل‌ها ثبت دایمی شود.

وی بر فعالیت بیشتر مدیران برای ایجاد پارک موزه دفاع مقدس در گیلان تاکید کرد و افزود: پارک موزه گیلان را رها نمی‌کنیم.

سعادتی با بیان اینکه فعالیت‌های مربوط به دفاع مقدس باید عمیق و ماندگار باشد، تصریح کرد: فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در پارک موزه دفاع مقدس ماندگار می‌شود.

استاندار گیلان در ادامه به تشییع پیکر پدر شهیدان یوسفی اشاره کرد و گفت: پدر شهیدان یوسفی دارای روحی پاک بود.

فرمانده ارشد آجا در گیلان نیز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت فتح خرمشهر از امروز تا ششم خرداد در سطح یگان‌های ارتش در استان اجرا می‌شود.

امیر دریادار دوم خرداد حکیمی اجرای صبحگاه مشترک، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم استان و گلباران مزار شهدا را از جمله برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد برشمرد و افزود: بازدید از موزه انزلی در این هفته رایگان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: تجمع بزرگ بسیجیان در سالروز فتح خرمشهر در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

محمد عبدالله‌پور با اشاره به تجمع کاروان پیاده زائران حرم امام (ره) عصر فردا در مصلای رشت، بیان کرد: برنامه‌های متنوعی به مناسبت فتح خرمشهر در تمام شهرها و پایگاه‌های مقاومت استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول