اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه قرآن تهران خبر داد

اختصاص نیم درصد بودجه کشور به فعالیت‌های قرآنی

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه قرآن تهران از اختصاص نیم درصد بودجه کشور به فعالیت‌های قرآنی خبر داد.

اختصاص نیم درصد بودجه کشور به فعالیت‌های قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا پورمعین عصر امروز چهارشنبه در نشست کارشناسان کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: ترویج قرآنی در یک سطح باقی مانده است و باید برای رفع این موضوع تلاش مضاعف و از خودگذشتگی صورت گیرد.

وی گفت: کار کارشناسان قرآنی همچون کار در کشتی در حال حرکتی است که اصلاح شرایط در حین حرکت صورت می‌گیرد و آینده متعلق به سازندگان آن است.

رئیس جامعه قرآن تهران با بیان اینکه مردم کشور آمریکا در سال 2010 حدود 465 میلیون دلار انجیل خریداری کردند، تصریح کرد: انجیل 900 بار و به بیش از 2 هزار و 15 زبان دنیا ترجمه شده است همچنین توزیع 90 درصد انجیل در دنیا رایگان انجام می‌شود.

وی وجود صدا و سیمای 24 ساعته در کشور، آموزش قرآن در فعالیت‌های رسمی آموزش کشور از مقطع ابتدایی تا دانشگاه، برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های مختلف قرآنی در سطوح مختلف، وجود هزاران ختم قرآن، حضور قرآن در مراسم عقد و عروسی، وجود دانشکده‌های تخصصی قرآن، تبلیغ قرآن توسط روحانیون، وجود خبرگزاری قرآنی ایکنا را از جمله ظرفیت‌های خوب کشور در مباحث قرآنی دانست.

پورمعین با اشاره به اختصاص نیم درصد بودجه کشور به فعالیت‌های قرآنی افزود: رهبر معظم انقلاب قوی‌ترین حمایت و پرحضورترین حضور را به محافل قرآن می‌دهند و طبق فرمایش ایشان باید قاریان بیشتری در کشور تربیت شوند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه افرادی که با قرآن کار می‌کنند باهوش‌ترین افراد هستند، مطالبی را در خصوص اهمیت اقدامات و وظایف کارشناسان بیان کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول