اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

رمز برون‌رفت از ناهنجاری‌های اجتماعی بازگشت به قرآن است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: راز و رمز برون رفت از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی، بازگشت به قرآن است.

رمز برون‌رفت از ناهنجاری‌های اجتماعی بازگشت به قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در کارگروه بانوان و خانواده استانداری به اهمیت جایگاه خانواده تاکید کرد و اظهار داشت: راز و رمز برون رفت از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی بازگشت به قرآن است.

وی عامل مهم جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و خانوادگی را ارتقای دانش دینی و قرآنی دانست و یادآور شد: خودشناسی و معرفت دینی موجب می‌شود تا با کاهش معضلات اجتماعی مواجه باشیم.

طاهایی در بحث آمار طلاق و ازدواج در مازندران گفت: هر دختر و پسری که زندگی‌شان متزلزل شود و به جدایی بینجامد مایه نگرانی و تاسف ما است و باید جلوی این مشکلات اجتماعی گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه اساتید دانشگاه‌ها به این موضوع‌ها در دانشگاه‌ها بپردازند، خاطرنشان کرد: مشکلات اجتماعی به وی‍ژه عوامل موثر در کاهش طلاق موضوع‌های تدریس و پایان‌نامه‌ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی شود.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار داشت: دین مبین اسلام در بحث بنیان خانواده تاکید زیادی دارد و در این بخش اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری باید کار کند.

استاندار مازندران به رویکرد شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان ما خالصانه از حریم اسلام و ولایت در دوران دفاع مقدس پایداری کردند و ما کارگزاران مردم در جامعه اسلامی باید خدمات بی‌منت ارائه دهیم.

وی رمز آزادسازی خرمشهر را دفاع از حریم اسلام توسط افراد خدایی مطرح کرد و یادآور شد: امام راحل فرمودند:« خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این همان رویکرد خدایی و الهی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس بود.

طاهایی اظهار داشت: 285 شهید مازندرانی در عملیات بیت المقدس به شهادت رسیدند که 111 تن از شهدا در روز سوم خرداد به لقاالله پیوستند.

به گزارش فارس، در این جلسه از سه خانواده شهید که فرزندانشان در روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر به شهادت رسیدند، تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول