اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

2000 نفر در مراسم اعتکاف بهار شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهار گفت: امسال 2 هزار نفر در مراسم اعتکاف در سطح شهرستان بهار شرکت خواهند کرد.

2000 نفر در مراسم اعتکاف بهار شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حسین قمری‌نیا ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری اعتکاف در شهرستان بهار اظهار داشت: ایام اعتکاف فرصت خوبی است که ما می‌توانیم با مخاطبان خود که اکثراً جوانان تحصیل‌کرده هستند ارتباط برقرار کنیم و از این فرصت باید به صورت هوشمندانه استفاده کافی و وافی را ببریم.

وی با بیان اینکه اعتکاف بزرگ‌ترین کار فرهنگی است، ادامه داد: امسال 2 هزار نفر در مراسم اعتکاف در سطح شهرستان بهار شرکت خواهند کرد و این مراسم در 12 مسجد شهری و روستایی برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی بهار به زمان ثبت‌نام اشاره کرد و گفت: از ششم تا سیزدهم خرداد ماه از متقاضیان به شرکت در مراسم اعتکاف ثبت‌نام صورت می‌گیرد و اعتکاف در آموزه‌های قرآنی از اهمیت خاصی برخوردار است و از آن به عنوان راهی برای رسیدن به تقوا یاد شده است.

امام جمعه بهار نیز گفت: مجموعه آموزه‌های دین را باید راهی به سوی تقوا دانست که یکی از آنها برگزاری مراسم‌های دینی و مذهبی از جمله اعتکاف است. 

حجت‌الاسلام حبیب حاتم‌نیا با مثبت ارزیابی کردن مراسم اعتکاف در سال گذشته اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسم اعتکاف باید در سطح روستاهایی که دارای مبلغ هستند با حضور مبلغان و اهالی روستاها، با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی منسجم و منظم برگزار شود.

وی تصریح کرد: اعتکاف آثار فردی و اجتماعی فراوانی دارد و باعث می‌شود که هم تقوای جامعه و هم تقوای فردی ارتقا پیدا کند. 

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول