اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با موفقیت‌های استانی و کشوری

لنده در نهضت‌ قرآن‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد ممتاز است

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن کریم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لنده شهر دارالمساجد و با داشتن جوانانی معتقد و اهل قرآن، در نهضت‌ قرآن‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد ممتاز است.

لنده در نهضت‌ قرآن‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد ممتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام ابراهیم طاووسیان صبح امروز در بازدید از نمایندگی تبلیغات اسلامی لنده بر لزوم ترویج فرهنگ قرآنی و فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و اظهار داشت: نهضت قرآن‌آموزی یکی از طرح‌های خوبی است که در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در حال اجرا است.

وی افزود: شهر لنده از جمله شهرهای مذهبی استان است که به دلیل وجود مساجد بسیار در آن به دارالمساجد معروف شده و این خود نشان‌دهنده عمق وجود معنویت در خانواده‌های این منطقه است.

مسئول دارالقرآن کریم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت لازم جهت بهره‌گیری از مبانی ارزشمند قرآنی در جوانان لنده وجود داشته به طوری که در مسابقات منطقه‌ای و شهرستانی و استانی دانش‌آموزان، تعداد زیادی از جوانان لنده حضور دارند.

حجت‌الاسلام طاووسیان تصریح کرد: زمینه فعالیت‌های قرآنی در بخش لنده وجود دارد که با اختصاص اعتبارات ویژه برای این منطقه می‌توانیم به این امر کمک شایان توجه داشته باشیم.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به عملکرد خوب نمایندگی تبلیغات اسلامی در لنده، کلاس‌های نهضت قرآن‌آموزی لنده از سه کلاس به پنج کلاس افزایش یافته و اعتباری بالغ بر 10 میلیون ریال برای اجرای آ‌ن‌ها پرداخت می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مربیان و قاریان این منطقه گفت: ما نیازمند حمایت جدی هم در بحث محصولات فرهنگی و هم اعتبارات هستیم تا بتوانیم طرح نهضت قرآن‌آموزی را به شکل صحیح و مطلوب‌تری ارائه کنیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده افزود: با عنایت به افزایش تعداد کلاس‌های نهضت قرآن‌آموزی در لنده، افتتاحیه این کلاس‌ها به بعد از امتحانات دانش‌آموزان موکول شده و در نیمه دوم خرداد مرحله اجرایی خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول