اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه گذشته صورت گرفت

بازرسی از 8 هزار واحد صنفی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: 8 هزار و 31 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفته است.

بازرسی از 8 هزار واحد صنفی در استان زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ارزش پرونده‌های تشکیل شده توسط مجمع امور صنفی استان زنجان، 507 میلیون و 505 هزار و 194 ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های تشکیل شده در اردیبهشت ماه سال جاری 247 فقره اعلام شده است، خاطر نشان کرد: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته توسط بازرسان مجمع امور صنفی در مجموع 340 مورد تخلف توسط واحدهای صنفی استان زنجان در ماه گذشته ثبت شده است.

معاون امور نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 327 فقره شکایت و گزارش‌های مردمی در مجمع امور صنفی استان زنجان ثبت شده است، اضافه کرد: از این تعداد 102 مورد منجر به کشف تخلف شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 158 فقره از پرونده‌های شکایت‌ و گزارش‌های مردمی در ماه گذشته مختومه شده است، ادامه داد: سایر گزارش‌ها و شکایات نیز در دست رسیدگی است.

شریفی به تشکیل 23 فقره پرونده در زمینه کالای قاچاق در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این کالاها شامل لوازم آرایشی و بهداشتی و کالاهای دخانی بوده است.

وی اظهار داشت: در مجموع ارزش ریالی پرونده‌های کالای قاچاق در ماه گذشته 7میلیون و 370 هزار و 860 ریال محاسبه شده است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول