اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی مازندران خبر داد

وصول 330 میلیارد تومانی مالیات در مازندران/ 18 خرداد آخرین فرصت برای دریافت کد اقتصادی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اشاره به مشارکت خوب مؤدیان مالیاتی استان از وصول 330 میلیارد تومانی مالیات سال گذشته در مازندران خبر داد.

وصول 330 میلیارد تومانی مالیات در مازندران/ 18 خرداد آخرین فرصت برای دریافت کد اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نشست هم‌اندیشی برای بررسی مشکلات مرتبط با ادارات امور مالیاتی، ابهامات و نقطه‌نظرات پیرامون قوانین جاری و طرح پیشنهادات اجرایی در این ارتباط با حضور رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل و رؤسای امور مالیاتی سراسر استان و همچنین نمایندگان اتاق در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی استان در سالن همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران برگزار شد.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران هم در این نشست با بیان اینکه تسلیم اظهارنامه‌های الکترونیکی سال 90 تنها با داشتن کد اقتصادی جدید امکان‌پذیر است، گفت: فعالان اقتصادی و شرکت‌های حقوقی در اسرع وقت به این موضوع مهم مبادرت ورزند تا از وقوع مشکلات و مشمول جرایم مربوطه بر اساس ماده 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم که غیرقابل بخشودگی است، نشوند.

عبدالرحیم ارزبین همچنین به سیاست‌های کلی سازمان امور مالیاتی کشور اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم برای تکریم و ایجاد فضای اعتماد و همدلی با مؤدیان و فعالان اقتصادی صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به مشارکت خوب مؤدیان مالیاتی استان از وصول 330 میلیارد تومانی مالیات سال گذشته در مازندران خبر داد.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران همچنین با اعلام اینکه مؤدیان مالیاتی از هم‌اکنون نسبت به تسلیم اظهارنامه به ادارات امور مالیاتی استان اقدام تا روزهای پایانی تیرماه با ترافیک مراجع‌کنندگان روبرو نشوند.

وی همچنین 18 خرداد را آخرین فرصت فعالان اقتصادی و شرکت‌های حقوقی برای دریافت کد اقتصادی اعلام کرد و گفت: این افراد با مراجعه به سامانه ثبت نام مودیان مالیاتی به آدرس www.tex.gov.ir اقدامات لازم را برای این مهم به عمل آورند.

ارزبین از تمامی نمایندگان اتاق‌بازرگانی، صنایع و معادن استان و هیئت حل اختلاف مالیاتی برای همکاری و تعامل به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب در چارچوب قانون و جلوگیری از اطاله دادرسی قدردانی کرد.

غلامرضا عشریه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد که با تشکیل اینگونه نشست‌ها بتوانیم مشکلات و معضلات این افراد را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه مؤدیان مالیاتی با بعضی از قوانین بخش مالیاتی آشنا نیستند، افزود: اتاق بازرگانی با همکاری اداره کل امور مالیاتی مازندران آمادگی دارد از طریق آموزش، مؤدیان را از آخرین قوانین بخش مالیاتی آشنا کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی، بازرگانی و شرکت‌های حقوقی در نحوه رسیدگی به پرونده‌های مربوطه و مراجعه به ادارات امور مالیاتی استان به نتایج مطلوبی برسند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول