اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

اخذ مالیات در اصفهان 800 میلیارد تومان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته 800 میلیارد تومان بیشتر مالیات در اصفهان اخذ می‌شود، گفت: افزایش مالیات در این حد روی تولیدکنندگان فشار مضاعف وارد می‌کند.

اخذ مالیات در اصفهان 800 میلیارد تومان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خسرو کساییان پیش از ظهر امروز در همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نه در گفتار بلکه در عمل و کردار مسئولان کشوری و استانی باید متجلی شود، اظهار داشت: انجام کارهای فرهنگی، تولیدی و سیاست‌گذاری از جمله اقدامات برای عملیاتی کردن شعار امسال است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید باور کنند که تولیدات داخلی برای کشور سودآور است، افزود: کار فرهنگی باید درباره خرید مردم از کالاهای ایرانی صورت گیرد که این امر سبب رونق اقتصاد کشور می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان باید به حقوق و وظایف خود واقف باشند و تولیدات آنها پاسخگوی خوبی برای نیازهای جامعه باشد، گفت: تولیدکنندگان باید از علم و دانش روز آگاه باشند و از آن بهره گیرند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سیاست‌گذاران و مجریان قانون، یکی از مؤثرترین راه‌ها برای تحقق شعار امسال رهبر فرزانه انقلاب است، بیان داشت: قوانین و مقررات موجود صحیح اجرا نمی‌شود و قسمتی از آن به فراموشی سپرده می‌شود.

کساییان اضافه کرد: حمایت از کار ایرانی سبب ایجاد اشتغال می‌شود اما گاهی در اجرای قانون، روندهایی صورت می‌گیرد که سبب سرمایه‌گریزی و تعطیلی کارخانه‌ها می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در اتاق بازرگانی اصفهان بر اخذ مالیات، مطالعه‌ای صورت گرفته است، اظهار داشت: استان اصفهان تنها استانی بوده که در آن حدود 21 تا 63 درصد مالیات برنامه‌ریزی شده از تولیدکننده و فعالان اقتصادی اخذ شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان گفت: استان اصفهان بیش از تمامی استان‌ها در سال گذشته مالیات اخذ کرده است و در سال جاری نیز 800 میلیارد تومان بیش از سال گذشته مالیات گرفته می‌شود.

وی افزود: این مالیات‌های اخذ شده به تهران منتقل شده، اما تاکنون یک ریال هم از این پول برای مصارف عمرانی استان اصفهان برگردانده نشده است.

کساییان ادامه داد: افزایش مالیات در این حد بر روی تولیدکنندگان و صنعتگران فشار مضاعف وارد می‌کند و این عوامل بیش از تحریم‌ها برای ما مشکل ایجاد کرده است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول