اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قاینات در مجلس:

سراسر استان را با یک کلیت ببینیم/ نگاه جزیره‌ای داشتن خطاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تمام استان را با یک کلیت ببینیم افزود: نگاه جزیره‌ای داشتن به سطح استان خطاست و نماینده‌ نباید تنها منطقه خود را ببیند.

سراسر استان را با یک کلیت ببینیم/ نگاه جزیره‌ای داشتن خطاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالله هروی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان‌جنوبی اظهار داشت: سرانه رشد و توسعه انسانی در سطح استان بسیار مهم است که دغدغه مسئولان نیز بر این محور است.

وی افزود: این موضوع که کلید سرانه رشد در کجا زده شود نیز مهم است که باید به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خراسان جنوبی نیز با وجود تمامی مشکلات باید در این مسیر گام بردارد.

هروی با بیان اینکه باید تمام استان را با یک کلیت ببینیم، افزود: نگاه جزیره‌ای داشتن به سطح استان خطا است و اگر نماینده‌ای تنها منطقه خود را ببیند مایه خیرات و برکات برای استان نمی‌شود.

وی یادآور شد: زمانی زمینه برای پیشرفت شهرستان‌ها فراهم می‌شود که تمام استان پیشرفت کند و در این راستا نمایندگان نباید تنها پیگیر مشکلات منطقه خود باشند.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان دو وظیفه اساسی و مهم بر عهده دارند، گفت: قانون‌گذاری در کشور و نظارت بر آن از وظایف مهم نمایندگان است.

هروی یادآور شد: حیطه کار نمایندگان از مقوله حیطه نظارتی باید مورد توجه باشد و در این راستا مدیران استان باید بپذیرند نقش نمایندگان نقشی کارگشا است.

وی تصریح کرد: شور عظیم و انقلابی که مردم استان در انتخابات به وجود آوردند سبب برگزیده شدن چهار نماینده دانشگاهی برای استان شد که اینک باید با همدلی برای رفع مشکلات استان تلاش کنیم.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برخی از مشکلات و نارسایی‌ها باید توسط نمایندگان به صورت مکمل گره‌گشایی شده و نکاتی که مغفول مانده پیگیری شود.

هروی ادامه داد: در این دوره از مجلس شورای اسلامی راه‌آهن شرق کشور باید پیگیری شود و کلید بخورد.

وی با اشاره به پدیده خشکسالی تصریح کرد: این پدیده با مدیریت صحیح رفع می‌شود و می‌توان تبعات آن را با این مدیریت از میان برد.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ باید با یک روند رو به رشد و با تعامل برای توسعه استان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول