اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اسکو:

بیمارستان 55 ساله شهرستان اسکو دیگر جوابگو نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار اسکو گفت: تنها بیمارستان اسکو با بیش از 55 سال سابقه جوابگوی نیاز بیماران نبوده و از این رو ایجاد بیمارستان جدید 100 تختخوابی برای خدمات‌دهی به بیماران این شهرستان ضروری است.

بیمارستان 55 ساله شهرستان اسکو دیگر جوابگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمد آثری در نخستین جلسه سیاستگذاری نیازسنجی سلامت شهرستان اسکو بر لزوم توجه جدی بر بهداشت محیط در روستاها تاکید کرد.

وی بر جلب مشارکت جمعی در ارتقا سلامتی تاکید کرد و گفت: حرکت جامعه به‌سوی توسعه و پیشرفت نیاز به شاخصه‌های مهمی دارد که سلامتی و امنیت در اولویت اصلی آن قرار دارد.

آثری با اشاره به واقع شدن شهرستان اسکو در مسیر گردشگری، بر ارتقا بهداشت محیطی در روستاها نیز اشاره کرده و گفت: با نیازسنجی مشارکت جمعی در روستاها علاوه بر ارتقا شاخص‌های سلامتی، موجب جلب بیشتر گردشگران شده و برنامه‌ریزی برای اجرای اهداف سلامتی به‌راحتی میسر خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسکو همچنین با اشاره به افزایش جمعیت در شهرستان اسکو، بر لزوم افزایش خدمات بهداشتی و درمانی تاکید کرد و افزود: تنها بیمارستان اسکو با بیش از 55 سال سابقه جوابگوی نیاز بیماران نبوده و از این رو ایجاد بیمارستان جدید 100 تختخوابی برای خدمات‌دهی به بیماران شهرهای اسکو، سهند و ایلخچی در دستور کاری این شهرستان قرار گرفته است.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم مطالعه و برنامه‌ریزی برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی شهرهای اسکو و سهند تاکید کرد و گفت: لازم است در زمینه ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی، نیازسنجی‌های لازم صورت گرفته و اقدامات لازم هر چه سریع‌تر انجام گیرد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول