اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خبر داد

انجام 3200 عمل جراحی در بیمارستان توحید جم

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از انجام 3200 عمل جراحی در بیمارستان توحید جم خبر داد.

انجام 3200 عمل جراحی در بیمارستان توحید جم

مهرداد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای خدمات‌رسانی به افراد بومی و ساکنان استان بوشهر تلاش ویژه‌ای داشته و رضایت خاطر مردم و مراجعه‌کنندگان به مراکز تحت پوشش این سازمان مهم‌ترین اولویت است.

وی افزود: طی یک سال اخیر اقدامات مناسبی برای بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی انجام داده‌ایم و به ویژه در بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی توحید جم شاهد راه‌اندازی بخش‌های مورد نیاز و افزوده شدن تجهیزات ارزشمندی هستیم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خاطر نشان کرد: راه‌اندازی بخش تصویربرداری دیجیتال بیمارستان توحید جم و بهره‌برداری از بخش نمونه‌گیری آزمایشگاه طبی بیمارستان توحید از جمله طرح‌هایی است که طی یک ماه اخیر انجام گرفته است.

حسین‌زاده تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز بهداشتی و درمانی پارس کنگان نیز از دیگر طرح‌هایی است که با همکاری شرکت نفت و گاز پارس و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تکمیل شده است.

وی اضافه کرد: بیمارستان توحید جم و 33 مرکز بهداشتی و درمانی در سطح استان به امر خدمات‌رسانی به مردم بومی و کارکنان صنعت نفت می‌پردازند و امیدوار هستیم از نظر کمی و کیفی به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر افزود: طی یک سال اخیر بیش از 710 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی این سازمان استفاده کرده‌اند که بیش از 60 درصد از مراجعه‌کنندگان افراد بومی و ساکنان شهرها و روستاهای استان بوشهر هستند.

حسین‌زاده گفت: در یک سال اخیر بیش از 3 هزار و 600 نفر در بیمارستان توحید جم بستری شده‌اند که بیش از 85 درصد از این افراد بومی هستند.

وی از انجام 3200 عمل جراحی در بیمارستان توحید جم خبر داد و اذعان داشت: طی یک سال اخیر بیش از 3200 عمل جراحی در بیمارستان توحید انجام شده که 2700 عمل بر روی افراد بومی و ساکنان استان بوشهر انجام گرفته است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر اضافه کرد: از همه امکانات و توانمندی موجود برای رشد و بهبود خدمات درمانی در مراکز وابسته به بهداشت و درمان این سازمان استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم رضایت خاطر همه مردم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول