اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

مالیات باید معقول و مشروع از مردم دریافت شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: مالیات باید معقول و مشروع از مردم دریافت شود.

مالیات باید معقول و مشروع از مردم دریافت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان و مدیران سازمان اقتصادی و دارایی مازندران اظهار داشت: بخشی از تولید ملی به مالیات برمی‌گردد.

وی بااشاره به اینکه مالیات باید معقول و مشروع از مردم دریافت شود، گفت: دولت‌ها منهای مالیات تاکنون در هیچ جایی تشکیل نشده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه گرفتن مالیات از هر حکومت لازم و خرج کردن آن نیز باید بر اساس عدالت باشد، یادآور شد: مازندران یک مرکز تجاری نیست و دریافت مالیات این استان باید با استان‌های دیگر به دلیل کشاورزی بودن متفاوت باشد.

 

* توسعه صنایع وابسته کشاورزی در  مازندران

 

 

وی خواستار رونق گرفتن بخش صنعت در استان شد و گفت: در بعضی از مواقع دیده می‌شود که تسهیلات بخش صنعت به جای اشتغالزایی به بخش‌های دیگر رفته که این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده است.

طبرسی خواستار توسعه صنایع وابسته کشاورزی در استان شد و اذعان داشت: با رونق صنایع بخش کشاورزی می‌توان به درآمدهای مالیاتی مورد نیاز استان دست یافت.

این مسئول بااشاره به اینکه باید در مسائل مالی تقوا رعایت شود، متذکر شد: تقوا در مسائل شخصی مهم است، اما تقوا در مسائل مالی و مادی و عمومی بسیار حساس است و افراد باید در این زمینه با حساسیت ویژه‌‌ای عمل کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول