اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی مازندران:

100 میلیارد تومان مالیات معوقه در مازندران داریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: 100 میلیارد تومان مالیات معوقه در استان مازندران داریم که پیگیری می‌شود.

100 میلیارد تومان مالیات معوقه در مازندران داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عبدالرحیم ارزبین ظهر امروز در دیدار مسئولان امور مالیاتی و اقتصاد و دارایی مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران اظهار داشت: بخش بازار فقط 12 درصد مالیات را پرداخت می‌کند.

وی در ادامه اعلام کرد: در سال گذشته 330 میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان وصول شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران با اعلام اینکه 33 درصد درآمد بخش مالیاتی مربوط به صنعت و 12 درصد به بازار است، خاطرنشان کرد: بازاریان تصور می‌کنند که بیشترین مالیات از آنها وصول می‌شود در حالی که این گروه 12 درصد مالیات را در استان پرداخت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال طرح جامع مالیاتی در استان به صورت الکترونیکی در دستور کار قرار دارد، گفت: این طرح به منظور رسیدن به عدالت مالیاتی اجرایی می‌شود.

ارزبین از اجرایی ‌شدن طرح تسلیم اظهارنامه به صورت الکترونیکی خبر داد و یادآور شد: افراد مشمول با ورود به سیستم می‌تواند اظهارنامه را تسلیم کنند.

وی در ادامه از وصول 56 میلیارد تومان مالیات در دو ماه اول امسال خبر داد و اذعان داشت: در سال جاری میزان درآمد مالیاتی مصوب برای استان 480 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که این میزان ممکن است ما را با مشکل مواجه کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران با اشاره به اینکه به دنبال وصول مالیات از شرکت‌هایی که مرکز فعالیت آنها در مازندران است و دفاتر آنها در تهران و یا استان‌های دیگر مستقر است، هستیم، متذکر شد: 100 میلیارد تومان مالیات معوقه در استان داریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول