اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هرسین خبر داد

ایجاد دفاتر امر به معروف در سطح شهرستان هرسین

خبرگزاری فارس: فرماندار هرسین گفت: دفاتر امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره‌های شهرستان هرسین ایجاد خواهیم کرد.

ایجاد دفاتر امر به معروف در سطح شهرستان هرسین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن قربانی پیش‌از‌ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین که در فرمانداری هرسین برگزار شد اظهار کرد: خدمت کردن به مردم وظیفه است و مسئولان باید مسئولیت‌پذیر باشند.

قربانی ادامه داد: باید مسئول وظیفه‌شناس در ساعت مقرر شده به سر کار بیاید و همواره به کار ارباب‌رجوع رسیدگی کند و در سرلوحه کار خود احترام گذاشتن به مردم را قرار دهند.

فرماندار هرسین از مسئولان شهرستان تلاش مضاعف برای خدمات‌رسانی به مردم را خواستار شد و تاکید کرد: رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا‌، جانبازان، آزادگان و ایثار‌گران یک وظیفه است.

قربانی با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر گفت: در رابطه با تذکر لسانی شهرستان هرسین رتبه اول را در بین استان دارا است.در این راستا تاکنون 5 جلسه برنامه‌ریزی توجیهی برای همه ادارات و کار‌خانه‌ها تشکیل داده شده است.

 فرماندار هرسین از ایجاد دفتر امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره‌های شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در شهرستان هرسین طرح یادآوری نیز در آموزش و پرورش و همه مدارس در حال اجراست.

قربانی در پایان جلسه با اشاره به سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) افزود: 45 نفر زائر از هرسین به مرقد مطهر امام برای برگزاری مراسم عزاداری اعزام خواهند شد.

قربانی سیاه‌پوش کردن سطح شهر در شهرستان هرسین را از دیگر برنامه‌های سالگرد امام راحل (ره) عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول