اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

بخش کشاورزی 30 درصد اشتغال همدان را دارد

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: بخش کشاورزی 30 درصد اشتغال همدان را به خود اختصاص داده که باید درصد اشتغال در این بخش افزایش یابد.

بخش کشاورزی 30 درصد اشتغال همدان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، کرم‌رضا پیریایی عصر امروز در افتتاحیه پروژه‌های جهاد کشاورزی شهرستان بهار اظهار داشت: از سال 88 تا سال 91 میزان توسعه کشاورزی استان به دو برابر رسیده است پس سال جاری نیز باید سکوی جهشی برای توسعه بیشتر بخش کشاورزی برای استان باشد.

وی افزود: تولیدات کشاورزی استان همدان به نسبت وسعت آن که 1.4 وسعت کشور را شامل می‌شود و این نشان‌دهنده موقعیت مطلوب کشاورزی در استان است.

استاندار همدان ادامه داد: بخش کشاورزی 30 درصد اشتغال استان را به خود اختصاص داده که مدیران باید تلاش کنند درصد اشتغال در این بخش را افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه در محیط کار و تولید، شعار سال خود را واقعی‌تر نشان می‌دهد، گفت: در راستای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار، تمام مدیران و مسئولان باید توان و امکانات خود را در حمایت از واحدهای تولیدی، کشاورزی و صنعتی استان به کار بندند.

پیریایی اظهار داشت: تعداد واحدهای تولیدی باید متناسب با بودجه سال، آمایش سرزمین و برنامه توسعه افزایش یابد که این مهم همت مسئولان را می‌طلبد.

وی افزود: پایه‌های کار و تولید افرادی هستند که واحدهای تولیدی را با سرمایه‌گذاری شخصی و استفاده از تسهیلات بانکی پیش می‌برند، اینها از جنس اشتغال پایدار هستند و حمایت از آنها باید در رأس برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

استاندار همدان اظهار داشت: شهرستان بهار از لحاظ کشاورزی، صنعتی و گردشگری نمونه است چرا که سه رکن اصلی آمایش سرزمین شامل سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی توانمند و تولید بهینه را دارد.

حبیب‌الله مظاهری، مدیر جهاد کشاورزی بهار نیز اظهار داشت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 17 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال افتتاح شد که این پروژه‌ها اشتغالزایی 46 نفر از شهرستان را به همراه داشته است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول