اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری در بخش کشاورزی به متوسط کشوری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برنامه‌های صورت گرفته امیدواریم در سال جاری در بخش کشاورزی خود را به متوسط کشوری برسانیم.

چهارمحال و بختیاری در بخش کشاورزی به متوسط کشوری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داوود شیوندی پیش از ظهر امروز در هفتمین جشنواره امتنان از کار آفرینان برتر استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، در استان ما برنامه های متنوعی در راستای اشتغال‌زایی در بخش تعاون، کار و رفاه پیش‌بینی کرده‌ایم که باید با همت مضاعف در راستای تحقق آنان و منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

شیوندی تشکیل شرکت‌های تعاونی دانش بنیان در استان چهار محال و بختیاری را گامی در راستای اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان دانست و افزود: شرکت‌های دانش بنیانی که در این استان وجود دارند با همکاری نخبگان و صاحبان ایده چندین طرح کشاورزی جدید به بهره‌برداری می‌رسانند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور بیش از 150 موافقت نامه شرکت تعاونی کشاورزی گفت: با توجه به برنامه‌های صورت گرفته امیدواریم در سال جاری در بخش کشاورزی خود را به متوسط کشوری برسانیم.

وی تعداد کارگاه‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی که در سامانه کار آفرینان برتر ثبت نام کردند را 211 نفر دانست و افزود: ارزشیابی از این کارگاه‌ها توسط گروه ارزیاب انجام و تعداد 9 طرح برتر انتخاب شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: از مجموع 211 طرح شرکت کننده 83 طرح از شهرستان کیار، 67 طرح از شهرستان بروجن، 19 طرح از شهرستان فارسان، 27 طرح از شهرستان لردگان، شش طرح از شهرستان اردل و 9 طرح نیز از شهرستان کوهرنگ بوده است.

شیوندی ادامه داد: 22 طرح مربوط به بخش کشاورزی، 61 طرح مربوط به بخش صنعت، 69 طرح مربوط به بخش خدمات و سایر بخش‌ها نیز 59 طرح بوده است.

وی در ادامه گفت: از مجموع 9 طرح برگزیده جشنواره چهار طرح در بخش صنعت، سه طرح در بخش کشاورزی و دو طرح نیز در بخش خدمات به عنوان طرح‌های برتر مشخص و از آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول