اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهادکشاورزی:

دستورالعمل جذب ناظران و داوطلبان در بخش کشاورزی اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهادکشاورزی گفت: دستورالعمل جذب ناظران و داوطلبان در بخش کشاورزی کشور به‌ زودی اجرایی می‌شود.

دستورالعمل جذب ناظران و داوطلبان در بخش کشاورزی اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، خسرو پالیزگر صبح امروز در گردهمایی مدیران منطقه یک امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهادکشاورزی در مجتمع شهید کسایی تبریز مهم‌ترین بحث این نشست را بررسی نحوه جذب ناظران و داوطلبان در بخش کشاورزی عنوان و اظهار کرد: دستورالعمل جذب ناظران و داوطلبان در بخش کشاورزی کشور در هفته‌های آتی از طریق معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه سهمیه استخدام بخش کشاورزی از سهمیه استانداری‌های کشور مجزا شده است، افزود: امیدوارم مدیران بخش کشاورزی در استان‌ها علاوه بر سهم خود بتوانند ضمن تعامل با استانداری‌ها در جذب فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی قدم‌های موثری بردارند.

پالیزگر یکی از وظایف جهادکشاورزی را تامین امنیت غذایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود دانست و ادامه داد: آذربایجان‌شرقی از این نظر در تولید محصولات کشاورزی همیشه در رتبه‌های اول و دوم کشور قرار داشته است که امید می‌رود این جایگاه روز به روز مستحکم‌تر از قبل شود.

وی به سیاست‌های اداری، صندوق بازنشستگی جهادکشاورزی اشاره کرد و اتوماسیون یکپارچه اداری، مالی و تدارکاتی، اصلاح ساختار تشکیلاتی، توسعه فرهنگ جهادی، برنامه محوری و برنامه‌مداری را از اولویت‌های بخش اداری وزارت جهاد کشاورزی برشمرد.

پالیزگر اضافه کرد: این نشست با هدف آشنایی بیشتر با استانها، تبادل تجربیات و در نهایت بیان رویکردها و سیاست‌های کلی دفتر در حوزه‌های مختلف اداری، رفاه و پشتیبانی برگزار شده است.

مدیرکل دفتر امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهادکشاورزی افزود: اصلاح الگوی مصرف با بهره‌گیری از روش‌های مناسب اداری و استفاده از تکنولوژی‌های برتر، اصلاح فرایندهای کاری و ایجاد وحدت رویه در امور، اجرایی کردن برنامه پیشرفت جهادی، بهره‌گیری از روش‌های نوین اداری، استفاده دقیق از مجموعه قوانین و مقررات برای اعطای مکاتبات همکاران، اجرای برنامه توانمندسازی کارکنان (اعتماد، افشای اطلاعات، تفویض اختیار) و حمایت از بازنشستگان از جمله مسائل و برنامه‌هایی هستند که مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهادکشاورزی برای تک به تک آنها برنامه و نقشه راه ترسیم کرده است.

مراد رستم‌پور مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی استان کردستان و رئیس منطقه یک امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهادکشاورزی نیز در این جلسه با اظهار امیدواری از اینکه حاصل این نشست‌ها منجر به بهبود وضع همکاران و ارتقای کارها شود، گفت: اهمیت موضوع نیروی انسانی به مدلی که در این ارتباط تحت عنوان الگوی برنامه پیشرفت جهادی در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی است، پرداخته شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول