اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر جمهوری آفریقای جنوبی در دیدار با استاندار قزوین:

قزوین می‌تواند تامین‌کننده نیازهای کشاورزی آفریقای جنوبی باشد

خبرگزاری فارس: سفیر جمهوری آفریقای جنوبی در دیدار با استاندار قزوین گفت: استان قزوین می‌تواند بخش مهمی از بازار آفریقای جنوبی را در زمینه محصولات کشاورزی تأمین کند.

قزوین می‌تواند تامین‌کننده نیازهای کشاورزی آفریقای جنوبی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابراهیم سالی در دیدار با استاندار قزوین بر وجود راه‌هایی برای افزایش تبادلات تجاری با کشور جمهوری آفریقای جنوبی و استان قزوین تأکید کرد و گفت: نکته مهم این است که در این زمینه استان قزوین موفق است و ما سعی می‌کنیم این موفقیت را گسترش دهیم.

سفیر جمهوری آفریقای جنوبی افزود: با هر غیر ایرانی که صحبت می‌کنم نسبت به جمهوری اسلامی ایران و مردم نگاه مثبتی دارد، ولی متأسفانه سوء تفاهم‌هایی از طریق برخی رسانه‌های خارجی نسبت به ایران صورت گرفته که وظایف افرادی مانند من این است تا این سوء تفاهم‌ها را برطرف کنند و من این کار را انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: زمانی که به کشورم باز گردم واقعیت‌هایی که در ایران دیدم را برای مردم کشورهای دیگر و مردم کشورم بازگو می‌کنم تا در جریان واقعیت‌ها قرار گیرند.

سفیر جمهوری آفریقای جنوبی اضافه کرد: مشترکات زیادی بین استان قزوین و کشور آفریقای جنوبی وجود دارد.

سالی تصریح کرد: استان قزوین می‌تواند بخش مهمی از بازار آفریقای جنوبی را در زمینه محصولات کشاورزی تأمین کند و با وجود بیش از سه هزار واحد صنعتی و تولیدی نیز می‌تواند ارتباط مناسبی در زمینه‌های صنعتی با آفریقای جنوبی داشته باشد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول