اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر بهداشت در مازندران:

خدمات درمانی بیمارستان‌ها رایگان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده خدمات بهداشتی در سطح یک و دو رایگان می‌شود و با اعتبار 6 هزار میلیاردی که در مجلس در حال پیگیری است خدمات‌درمانی در تمام بیمارستان‌ها رایگان می‌شود.

خدمات درمانی بیمارستان‌ها رایگان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد مهدی ناصحی پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در کشور اظهار داشت: اجرای برنامه پزشک خانواده در اصلی‌ترین برنامه‌های وزارت بهداشت و درمان قرار دارد.

 

* اطلاعات اولیه  329 هزار خانوار مازندرانی جمع‌آوری شد

 

وی با اعلام اینکه از ابتدای زمزمه‌های اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران ستاد راهبردی طرح پزشک خانواده در مازندران تشکیل شد، تصریح کرد: ستاد راهبردی طرح پزشک خانواده قبل از سال 90 در مازندران تشکیل شد و اطلاع‌رسانی درباره مزیت‌های طرح پزشک خانواده در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه با بیان اینکه تاکنون آمار و اطلاعات اولیه  329 هزار خانوار مازندرانی توسط رابطان بهداشتی مازندران جمع‌آوری شد، خاطرنشان کرد: آمار و اطلاعات اولیه 84 درصد جمعیت شهری مازندران جمع‌آوری شد.

وی در ادامه به ثبت اطلاعات 56 درصد داده‌های دریافتی خانواده‌ها در سامانی ملی پزشک خانواده اشاره کرد و گفت: برای اجرای درست طرح پزشک خانواده نیاز به همراهی و همدلی مردم داریم.

 

* نیاز استان به ساخت مراکز درمانی به دو برابر امکانات فعلی است

 

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در ادامه با اعلام اینکه برای اجرای درست طرح پزشک خانواده نیاز به ساخت مراکز بهداشتی در سطح شهرهای مازندران داریم، گفت: نیاز استان به ساخت مراکز بهداشتی درمانی به دو برابر امکانات فعلی است.

وی ادامه داد: 20 مرکز بهداشتی درمانی در سطح شهرهای مازندران احداث و یا به صورت استیجاری باید تهیه شود.

ناصحی یادآور شد: با اجرای طرح پزشک خانواده خدمات بهداشتی و درمانی در سطح یک و دو رایگان می‌شود و با اعتبار 6 هزار میلیاردی که در مجلس در حال پیگیری است خدمات‌درمانی در تمام بیمارستان‌ها رایگان می‌شود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول