اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

ساخت کشتارگاه صنعتی غرب مازندران تعیین تکلیف شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: ساخت کشتارگاه صنعتی غرب استان دچار مشمول زمان شد و تصمیم جدی برای اجرای کشتارگاه صنعتی غرب استان اتخاذ شود.

ساخت کشتارگاه صنعتی غرب مازندران تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اجرای درست طرح پزشک خانواده در مازندران اظهار داشت: اجرای طرح پزشک خانواده کل‌نگر و همه ابعاد سلامتی افراد جامعه را دربر می‌گیرد.

* ممکن است در اجرای طرح پزشک خانواده نارسایی‌هایی ایجاد شود

 

وی با اشاره به اقدامات مناسب دولت نهم و دهم در حوزه سلامت خاطرنشان کرد: دولت برای اجرایی شدن طرح پزشک خانواده اقدامات مناسبی انجام داد و اجرای این طرح گام مناسبی برای ارتقای سلامت افراد جامعه ایجاد می‌کند.

معاون استاندار مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: ممکن است در اجرای طرح پزشک خانواده نارسایی‌هایی ایجاد شود. برای اجرای درست طرح پزشک خانواده که سلامت عامه افراد جامعه را تامین می‌کند، رفع کمبودهای احتمالی باید جزء دغدغه اصلی قرار گیرد.

 

* ساماندهی کشتارگاه‌های مازندران

 

وی در ادامه به موضوع ساماندهی کشتارگاه‌های مازندران اشاره کرد و بیان داشت: طرح ساماندهی کشتارگاه غرب استان به دفعه‌ها در جلسات بیان می‌شود ولی هنوز برای ساماندهی و اجرای کشتارگاه صنعتی در غرب استان تصمیم مشخصی اتخاذ نشد.

ابراهیمی ادامه داد: برای ساخت این پروژه باید با مجری طرح اتمام حجت شود که اگر توانایی انجام کار را ندارد ساخت کشتارگاه صنعتی به افراد دیگری واگذار شود.

وی به تصمیم اتخاذ شده برای ساماندهی کشتارگاه شرق استان اشاره کرد و گفت: در شرق استان مازندران دو شهرداری نکا و گلوگاه قبول کردند که بخشی از کارهای ساخت کشتارگاه را انجام دهند و این روش در صورت عدم توانایی مجری طرح کشتارگاه غرب استان نیز اجرا شود.

*ساماندهی سگ‌های ولگرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه به موضوع ساماندهی سگ‌های ولگرد در استان اشاره کرد و گفت: جلسه ساماندهی سگ ولگرد در فرمانداری‌ها برگزار می‌شود ولی نظارتی بر اجرای دقیق مصوبات این جلسات صورت نمی‌گیرد.

وی خواستار نظارت دامپزشکی مازندران بر روند اجرای مصوبات جلسات ساماندهی سگ‌های ولگرد در مازندران شد و بیان داشت: با توجه به حساسیت‌هایی که مازندران در بحث گردشگری دارد ساماندهی سگ‌های ولگرد نیز باید به طور جدی پیگیری شود.

 

* برای ساماندهی سگ‌های ولگرد بودجه‌ای اختصاص یابد

 

ابراهیمی ادامه داد: در ساماندهی سگ‌های ولگرد پروسه‌ای از قبل در اختیار سازمان‌های مرتبط قرار دارد و با حضور دامپزشکی به بحث ساماندهی سگ‌های ولگرد پروسه‌های قبلی نیز به طور جدی پیگیری شود.

وی در پایان گفت: برای ساماندهی سگ‌های ولگرد اعتباری نیز به دامپزشکی مازندران اختصاص یابد.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول