اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک:

قرآن‌های مساجد باید با چاپ ایرانی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: اکثر قرآن‌هایی که در مساجد وجود دارد با چاپ پاکستانی است که باید با چاپ فارسی باشد.

قرآن‌های مساجد باید با چاپ ایرانی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، حجت‌الاسلام حسن خدری عصر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زهک در فرمانداری اظهار داشت: امسال نیز برنامه‌های متنوع و خوبی در این شهرستان پیش‌بینی شده که به طور هم‌زمان در 10 مکان که اکثرا مساجد هستند، برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در شهرستان زهک به مناسبت عید بزرگ مبعث به صورت مشترک با حضور اهل تسنن و تشیع برگزار می‌شود که برنامه محوری آن با حضور علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن، مسئولان و همه اقشار مختلف در مصلای الغدیر این شهرستان برگزار خواهد شد.

امام جمعه زهک بیان کرد: اجرای موسیقی بومی و محلی در میادین شهرستان، قرائت قرآن با حضور قاریان قرآن استانی و کشوری، گفتمان دینی با حضور علمای برجسته کشوری و چراغانی و اکران فیلم در میادین شهر از برنامه‌هایی است که به مناسبت بعثت حضرت محمد(ص) در زهک برگزار می‌شود.

فرماندار زهک نیز در این جلسه گفت: این مراسم‌های مشترکی که برگزار می‌شود باید فرصتی برای بیان نظرات و مشکلات و دفع بعضی ایرادات نیز باشد.

احمد دهمرده افزود: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده باید قرآنی که در مساجد وجود دارد چاپ ایران باشد در حالی که در اکثر مساجد قرآن چاپ پاکستان دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا باید اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی شود زیرا که هم موجب اشتغال‌زایی می‌شود و هم با زبان فارسی ترجمه شده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول