اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

1500 نفر در ادارات کردستان استخدام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از استخدام یک‌هزار و 500 نفر در دستگاه‌های دولتی استان از طریق برگزاری آزمون خبر داد.

1500 نفر در ادارات کردستان استخدام می‌شوند

موسی مرادیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این افراد با توجه به نیازمندی چند دستگاه اجرایی استان به تدریج و از طریق ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری و برگزاری آزمون‌های کتبی و عملی جذب این دستگاه‌ها خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد شرایط در استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، پزشکی قانونی و سازمان انتقال خون استان پس از طی مراحل قانونی آن استخدام خواهند شد.

مرادیانی یادآور شد: در هفته گذشته بیش از 4 هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت کردند که 250 نفر از این تعداد در قالب استخدام پیمانی جذب دستگاه‌های اداری استان خواهند شد.

وی تصریح کرد: ردیف استخدامی موجود از محل مصوبات هیئت دولت برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز ادارات دولتی استان است که بتدریج در طول سال‌جاری و از طریق برگزاری آزمون‌های علمی و عملی افراد مورد نیاز جذب می‌شوند.

مرادیانی در پایان گفت: متقاضیان و افراد جویای کار دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی می‌توانند در طول سال با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری و از طریق نشریات از چگونگی جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی استان اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول