اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیل در خراسان‌شمالی 2 قربانی گرفت

خبرگزاری فارس: بر اثر بارندگی شدید در شهرستان‌های بجنورد و مانه وسملقان دو نفر مفقود شدند.

سیل در خراسان‌شمالی 2 قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از خراسان شمالی، جان باختن این دو نفر در شهرستان‌های مانه سملقان و بجنورد از سوی منابع رسمی تایید که کار جستجو برای یافتن اجساد قربانیان همزمان با فروکش‌کردن سیل آغاز شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران خراسان‌شمالی در ارتباط با خسارت‌های سیل استان اظهار کرد: بر اثر جاری‌شدن سیل در شمال بجنورد، روستای علی‌آباد ساختمان گمرک وهمچنین تصفیه‌خانه فاضلاب و ایستگاه گاز دچار آب‌گرفتگی و آسیب‌دیدگی جدی شده است.

سیدعلی میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بر اثر جاری‌شدن سیل در این منطقه همچنین بلوار در دست احداث بجنورد به گلستان شهرتخریب و بخشی از این سایت دچار آبگرفتگی شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران خراسان‌شمالی با بیان اینکه سامانه بارش‌زا تا فردا در خراسان‌شمالی استقرار خواهد داشت از تمام کشاورزان خواست تا تمهیدات لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی همچنین بر پرهیز مسافران و شهروندان از اتراق در پیرامون مسیل‌ها در استان تاکید کرد.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران خراسان‌شمالی نشست ویژه اعضای مدیریت بحران برای آمادگی بیشتر برای مواجهه با هر گونه سیل و همچنین بررسی سیل روز گذشته با حضور اعضا مدیریت بحران برگزار می‌شود.

میرکریمی همچنین اعلام میزان خسارت تگرگ و باران اواخر آخرین ماه بهار را به جمع‌بندی گزارشات فرمانداری‌ها موکول کرد.

به گزارش فارس بارش باران که از عصر روز گذشته تا بامداد امروز خراسان‌شمالی را فراگرفته بود منجر به جاری‌شدن سیل و کندی تردد و همچنین قطع ارتباط چند روستا با بجنورد شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول